Gå til innhold
Arkivverket

[#8106] Jonas E. Hetland frå Heskestad, f. 1833


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Er det nokon som dreg kjensel på denne personen:Jonas E. Hetland, skal vera fødd på Hetland i Heskestad 12.1.1833, men utvandra til Amerika i ung alder. Han var gift to gonger, andre gongen i Austin, MN 1888 med enkja Wilhelmina Muhl Moe frå Luster i Sogn.Eg skulle gjerne ha visst kven som var foreldri til Jonas og kva år han utvandra til Amerika.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn Sandsmarks

I følg Petrus valand og Olav Heskestad Hetland Skipreide bind 1. Jonas Mikael f 12.1.1833.Foreldre Endre Taraldson Hetland og Marta Jakobsdatter Ualand. Om han ikke finnest her på nettet i dei mangelfulle utvandrerlistene fra Stavanger så er han kanhende reist fra Flekkefjord eller Egersund-se under nyttige lenker der er noen skipslister gjemt. Om hans slekt står der mer i boka. Foreldra flytta til Refsland i Sokendal. Søk på Wisted sine slektsider og se-. Emigranten gikk fra Flekkefjord 1852 med folk fra distriktet heromkring MVH Sig----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg takkar Sigbjørn for eit interessant innlegg.Eg har vore inne på Wisted sine sider, men finn ikkje nokon referanse til denne huslyden under garden Refsland i Sokndal. Heller ikkje har eg funne dei passasjerlistene som du nemner under nyttige lenker. Har du meir utfyllande opplysningar?Elles har eg eit par tilleggsspørsmål:* Gardsnamnet Hetland fins mange stader på Sørvestlandet, men Heskestad synest vera i Lund prestegjeld/kommune og Farsund/Vanse, medan Ueland berre finst i Lund. Er det i Lund 'min' Jonas er fødd?* Kan du elles fortelja meg kva år Endre og Marta flytte frå Hetland til Refsland i Sokndal? Eg går ut ifrå at dei var gardbrukarar båe stader?Takkar hjarteleg for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn Sandsmarks

Hetlan = nå i Lund,var tidlegere i Heskestad komune og det er vel den garden/grenda der Ole Gabriel Ueland bodde og din Jonas. Dei flytta til Sokendal 1838 og vel viderei 1844 til Skjevesland i Høyland( se Høylandsboka side 350. 1840 var dei på Bilstad i Heskestad Skipslister finn du under Nyttige lenker og videre under Sviggum----Sig---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.