Gå til innhold
Arkivverket

[#8111] Jonetta Greisdotter , f 1837, Malvik (?)


Gjest Knut Skorpen
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Skorpen

Greis er eit namn som må ha gått heilt ut av bruk. Men kva for ein Greis var far til Jonetta, som vart fødd 31.10.1837 i Malvik iflg folketeljinga frå 1900? (Ft 1865 har Lade sokn som fødestad).Jonetta Greisdt. vart sidan gift Rian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Langås

Foreldra til Jonetta var innerst Greis Larssen Malviktrøa og kona Malena Sivertsdatter. Du finn dette under døypte i Strinda prestegjeld her på Digitalarkivet.I 1865-teljinga finn ein deim som husmannsfolk i Malviktrøa ('Malvigtrø'). Greis var 57 år og husmann med jord, Malena var 50, båe fødde i 'Strindens prestegjeld'.Med helsingar Arne Langåseutrollet@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Skorpen

Takk for hjelpa! Eg som trudde eg hadde leita og sett gjennom alt av digitale kyrkjebøker. No vart eg sittande til langt på natt. Eg trur eg fann besteforeldra hennes også - Lars og Barbro, Sivert og Johanna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.