Gå til innhold
Arkivverket

[#8134] Alberg (Ahlberg) - kvar kjem denne ætti frå?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Fleire personer med namnet Alberg eller Ahlberg dukker opp i og kring Bergen kring hundreårsskiftet 1700/1800:Anna Malene Alberg, f. kring 1756, fekk i 1784 ein son Ferdinand Christian med Fredrik Christian Du Wahl på Tysnes, flytte sidan til Bergen der ho 31.1.1796 gifte seg med vertshushaldar Tollef Ellingson Sem frå Jølster. Ho døydde i Bergen 10.3.1810.Berthe Marie Alberg, f. kring 1782, tente i Bergen i 1801, men gifte seg på Askøy 17.9.1809 med Fredrik August Rieman, men sidan ser eg ikkje meir til dette paret.Peder Christian Ahlberg's kone Anna Margrethe døydde i Bergen 21.3.1789, 26 år. Paret er elles ikkje nemnt i Bergen.Elias Jonasson Alberg, smedmeister, fødd i Skåne i Sverige, gifte seg i Bergen 13.5.1804 med Talina Asbjørnsdotter. Dei fekk fem born og vart buande i Bergen der Elias døydde 14.11.1835.Er det nokon samanheng mellom desse personane? Eg mistenker Berthe Marie for òg å vera ei dotter av Anna Malene og at Anna Malene likeins hadde ei dotter Gjertrud Christensdotter, fødd kring 1779. Peder Christian Ahlberg kan vera ein bror av Anna Malene, til tross for ulik skrivemåte av namnet!?Kan nokon hjelpa meg?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erlend E. Mæhlum

Jeg har en i slekta mi som het Alberg og han kom fra Danmark og flyttet til Trondheim i 1810.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane

Etter lang tid i 'dvale' vil eg gjerne trekkja fra att denne saki om ætti Alberg (Ahlberg) med von om at nye lesarar kan kjenna att dei folki som eg etterlyser?På førehand hjarteleg takk for eventuelle opplysningar!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane

I denne rolege nattestund vil eg nytta høvet til å trekka fram nok ei 'gamal sak', som eg framleis er svært interessert i å finna ei løysing på.Er det kome til nye lesarar som kan hjelpa meg med denne ætti? Eg står heilt fast!Hjarteleg takk for all hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Dette er nok et 'long-shot', men allikevel. På Gotland (hvor jeg forsker en del) kom en slekt Ahlberg (fra Atlingbo socken). Jeg vet at en Per Jacobsson Ahlberg (f.1755) fikk sønnen Karl Petter Pesson Ahlberg (f.1781) som var sjøkaptein. Også farens bror skal ha vært sjøkaptein. Senere er familien mest kjent for sine prester. Jeg har noen kontakter i Visby som jeg eventuelt kunne sjekket nærmere med om saken er verd å følges opp. (Men jeg har en mistanke om at det finnes flere svenske Ahlberg-familier).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Jarl Runde

Og så var ein Hans Henrik Ahlburg gift med ei Anna Katrine tollar på Søre Sunnmøre busett på embetsgarden Voldsund i Herøy, 1809 - 27. Ahlburg var også fyrinspektør på Runde fyr frå 1815 til stillinga vart lagt ned 1826. Han var og leiar av 'Søndre Søndmørs Kystværnsdistrikt' frå 1824. Forfattaren av Herøyboka Bj. Rabben gjev ikkje opp korkje ætt eller avkom men meiner at Ahlburg blei buande på eit anna bruk i Voldsund etter han gjekk av. Eg er interessert i denne personen men har dårleg kjeldetilgang -.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olle Elm

Elias Alberg finner jag i FT 1801 i Arendal som smedsvend. Anges 27 år och skall således vara född omkr 1774. Lars, vad är Din källa för att han (om det är densamme) var född i Skåne? För att finna hans ursprung rekommenderar jag att fråga i Anbytarforum http://genealogi.aland.net/discus/.Alberg är ett ganska vanligt namn i Sverige, vilket kan stavas varierande både Ahlberg och Alberg.Namnkombinationen Elias Alberg är intressant. En namnbärare vigs 2 maj 1830 i Domkirken, Bergen med en Elisabet Silverlod, vilket är så intressant att jag ställer en särskild fråga om henne.Vänligen, Olle Elm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olle Elm

Lars E. Øyane, Kände Du till ovanstående vigsel 1830? Berit Knudsen, Oslo, har välvilligt bidraget med följande under 13025: Silverlod, ev Silfverlood: LenkeDet bör väl handla om densammme, då angivet födelseår ligger så pass nära det tidigare antagna?Vänligen, Olle Elm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dödnotisen anges 1835, Smedemester, Almisselem, Elias Alberg, begr 19/11 frit Domkirken , död 14/11, boende i '12-23', 67 år gammal. Detta skulle innebära ett födelseår 1768 som alltså 'diffar' med vigsel å u som var 1775 och uppgiften i Ft01 som var 1774. (Källa: Digitalarkivet) Vänligen, Olle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Eivind B. Jensen

Elias Alberg was born (Elias Gunnarsson Ahlberg) on 18 May 1775 in Algustorp, Röke Socken, in Skåne Sweden. His parents were Gunnar Bengtsson Ahlberg (b. ca 1719/20, Fagerhult, d. 2 Jan 1802 Algustorp) and Kjerstina Bengtsdotter (b. 1731/32 Eljalt, Röke, d. 27 Dec 1786 Algustorp).He is listed in the 1801 census in Bergen as “Elias Ahlbert, Tienestefolk, 26, ugift Smede svend.” He was living in the household of master smith Niels Finwald. It is likely that he was also counted in 1801 in Arendal where we find “Elias Alberg, Svend, 27, ugift, Smedsvend.” At that time he was living in the household of master smith Erich Boden.We find E.A. listed in the 1803 Military register in Bergen: age 30, born in Schaane, living in Bergen section 24, number 40. Registered as a blacksmith working for master Lie. He was married 13 May 1804 in the Bergen Domkirke to Thaline “Andersdatter” (actual name Asbjørnsdatter). They had five children, two of whom survived to adulthood. Thaline was buried 1 Oct 1823, Korskirken, Bergen, age 46.E.A. is listed in the Bergen Borgerbok on 4 February 1806: “Elias Alberg, Schaane, Mæster Smed.” Also in 1806, he is registered as a farmer at Møllenpris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg takkar for fleire interessante innlegg som er komne om dette tema.Etter det eg kan forstå, må det vera fleire opphav til namnet Alberg/Ahlberg, dei fleste av desse ligg nok i Sverige, men namnet kjem føre ogso i Finland, i Danmark og i Nederland.Den personen som eg er særskilt interessert i å spora opp, er Anna Malene Alberg, fødd kring 1756. No har eg søkt litt på FamilySearch, og eg finn ei Anna Lena Ahlberg, døypt i Domkyrkja i Vesterås, Västmanland i Sverige 9.10.1752. Foreldri hennar var Erik Jansson Ahlberg og kona Margaretha Olofsdotter. Dette paret ser ut til å koma frå Sura like utanfor Vesterås der dei mellom anna fekk sonen Pehr døypt 7.10.1750.Kanskje Anna Lena er identisk med den Anna Malene, som eg leiter etter? Og so kan Pehr vera Peder Christian Ahlberg i Bergen? Men dette vert berre gissing! Kunne eg berre funne fødsli til Gjertrud Christensdotter kring 1779!?På ny vil eg takka for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Michael Moum

Du vil finne Ahlberg/Alberg i Kristiansund. En Peter Joensen Alberg døper sin sønn Peter i 1770 [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16101&idx_id=16101&uid=ny&idx_side=-92>Lenke Denne Peter var fra Sverige. En annen var Anders Joensen bosatt på Nordlandet som var gift 2. gang med Anne Birgitte Fæddersdatter Høyer fra Uldum i Danmark . Deres datter Henricha kalte seg Alberg. Anders blir ved datteren Malene's dåp i 1752 kalt JAMT.LenkeDu kan oxo se denne debatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.