Jump to content
Arkivverket

[#8139] Skibladner, mannskap?

Guest Aase R Sæther

Recommended Posts

Guest Aase R Sæther

Frå oppdragsgjevar får eg følgjande leietråd: Karl Olsen skulle vere frå Magnor (f.ca 1850). Enten var det han eller faren hans som var skipper eller maskinist på Skibladner.Er ein eller annan så godt bevandra i dette skipet at eg kan få vite om denne opplysninga kan brukast til noko?

• 8 months later...
Guest Aase R.Sæther

Eg tek denne fram att, sidan her er mange nye gjester innom - finst det nokon stad arkiv e.l. som viser namn på mannskapet i Skibladner sin tidlegaste epoke? Det må vere faren til Karl, eventuelt bestefaren eller svigerfaren som har hatt ein 'karriere' på båten.

Guest Harald Jarl Runde

Prøv å kontakt Arve M Nordsveen på telefon dagtid 22 40 17 46. (Eller 22 40 17 40) Han er ekspert på Skibladner og Mjøsbåtane. Har også skreve bok om det same.

Guest Aase R Sæther

Laila: Nei, det er ikkje alt eg har, men eit forsøk på ny innfallsvinkel. Resten av historien er prøvd i fleire vinklingar her i forumet før (Karen Pedersdtr frå Hamar og Karl Olsen frå Kongsvinger, m.a. tema 7386 og 9310).Harald: Takk for tipset!

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.