Gå til innhold
Arkivverket

[#8139] Skibladner, mannskap?


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Frå oppdragsgjevar får eg følgjande leietråd: Karl Olsen skulle vere frå Magnor (f.ca 1850). Enten var det han eller faren hans som var skipper eller maskinist på Skibladner.Er ein eller annan så godt bevandra i dette skipet at eg kan få vite om denne opplysninga kan brukast til noko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Gjest Aase R.Sæther

Eg tek denne fram att, sidan her er mange nye gjester innom - finst det nokon stad arkiv e.l. som viser namn på mannskapet i Skibladner sin tidlegaste epoke? Det må vere faren til Karl, eventuelt bestefaren eller svigerfaren som har hatt ein 'karriere' på båten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Er dette alt du har? Hva med f.eks. barn, giftermål osv? Siden noen ønsker å vite, må det jo finnes en link til vår tid? Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Jarl Runde

Prøv å kontakt Arve M Nordsveen på telefon dagtid 22 40 17 46. (Eller 22 40 17 40) Han er ekspert på Skibladner og Mjøsbåtane. Har også skreve bok om det same.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Laila: Nei, det er ikkje alt eg har, men eit forsøk på ny innfallsvinkel. Resten av historien er prøvd i fleire vinklingar her i forumet før (Karen Pedersdtr frå Hamar og Karl Olsen frå Kongsvinger, m.a. tema 7386 og 9310).Harald: Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.