Gå til innhold
Arkivverket

[#8165] Alma Sofie Magdalene Edvarda Andreassen-Grimstad


Gjest J E Haugland
 Del

Recommended Posts

Gjest J E Haugland

Har lenge forsøkt å finne foreldre og øvrig slekt til ovenstående. Har funnet en Alma Sofie i Grimstad f 1888, (det skal være Grimstad distriktet) men hun er kun oppført som Alma Sofie. Har sjekket opp denne Alma Sofie og hennes dåp er innført i Grimstad kirkebok A-2 som Alma Sofie født 14 juli 1888. Det kan passe sånn ca med årstallet, men kan vanskelig forstå at det kan være min Alma Sofie, her mangler jo 2 fornavn. Er det noen som har noen tanker eller ideer rundt dette ? Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest J E Haugland

Har hatt 0 respons på mitt forrige spm, men jeg har flere hvis noen kan hjelpe: Alma Sofies foreldre er oppført i Kirkeboken som far: Sjømann Andreas Andreassen f 1847, og hustru Grethe Nilsdatter f 1850. Det jeg forsøker å skaffe er mere opplysninger om dette foreldreparet, familiebakgrunn og hva skjedde ettersom Alma Sofie endte opp på ett barnehjem i Grimstad.Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest J E Haugland

Har hatt 0 respons på mitt forrige spm, men jeg har flere hvis noen kan hjelpe: Alma Sofies foreldre er oppført i Kirkeboken som far: Sjømann Andreas Ansdreassen f 1847, og hustru Grethe Nilsdatter f 1850. Det jeg forsøker å skaffe er mere opplysninger om dette foreldreparet, familiebakgrunn og hva skjedde ettersom Alma Sofie endte opp på ett barnehjem i Grimstad.Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.