Gå til innhold
Arkivverket

[#8177] 1900 FT landsomfattande søk


Gjest Hans Gangstø
 Del

Recommended Posts

Gjest Hans Gangstø

1900 FT landsomfattande søk 1. søk etter: etternavn byrjar på øvre 2. velg 3 øvrebo 187 øvrebø13 øvrebøe3.førenamn byrjar på j4. velg 1 j 1 john 5. Du har følgjande utval øvrebo,øvrebø,øvrebøe j, john6. Rogaland 127.Haugesund 28. Svarene som kommer opp er : Eilert J. Strømmen John J. Brevig--Men ingen ØvrebøHva skjer her montro ?MvhHans Gangstø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Hans sitt innlegg fekk me eigentleg som epost. Det er for det første mykje meir tungvint for oss enn at det blir lagt inn i debattforumet, og for det andre har både spørsmål og svar interesse for fleire. Difor har eg lagt det her.Problemet er kjent. Det skuldast at det finst ei rekkje personar som både heiter John og i tillegg berre J. Det er vel helst slik at dei eigentleg heiter John Johannessen Øvrebø eller noko liknande. Dei er då innførte med førenamn John J. og etternamn Øvrebø. Dette fører til at systemet vårt går i surr. Me er på sporet ettter løysinga, og skal nok ordna det om ikkje altfor lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

No burde det ha kome seg. Men dette er kompliserte saker. Dermed er eg svært glad for melding om eventuelle feil. Meld frå i dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eg prøvde oppatt på det søket eg har referert til under emne 8103 (Fødestad Skjold, etternamn Lund-) og denne gongen fekk eg berre korrekte svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Gangstø

Tidligare nemnde søk gjekk nå bra. Prøvde følgjande: Førenamn: Børjar på Pauline Etternamn: Børjar på Helges Gjekk tilbake og prøvde på nytt med etternamn: Ellings Søket blei då: Pauline...., Helges...., Ellings... Mao ser det ut for at bruk av tilbakeknappen og innlegg av nytt parameter ikkje er hensiktsmessig å nytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg burde ha varsel om at tilbake-knappen i nettlesaren er ein farleg knapp. Bruk heller attende til førrre utval.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.