Gå til innhold
Arkivverket

[#8181] Foreldre til Malene Johannesdatter f. 1874


Gjest Ena Hovden
 Del

Recommended Posts

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Seim var vel i Hosanger dengang? Der fant jeg tre Malener, født 1871 og 1876, så ingen bra match dette, men her er de:Malene f. 15.9.1871, døpt 15.10.1871, foreldre Johannes Jakobsen og Martha Johannesdtr.Magdeli født 12.2.1876, døpt 26.3.1876, foreldre Johannes Nilsen og Britha Olsdtr.Malene f. 31.5.1876, døpt 13.9.1876, foreldre John Andersen og Anna Knutsdtr.Som et PS: Det er to Totland i Lindås i dag, den ene ligger rundt en kilometer fra Seim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Men så husket jeg at jeg hadde vært borti denne før, og hun het vel Marta Malene, ikkesant?Da dukket denne opp:Martha Malene født 23.12.1874, døpt 31.1.1875 i Hosanger. Foreldre: Johannes Pedersen og Ingebjørg Ivarsdtr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Hvis damen ovenfor er den rette, er foreldrene gift 18.8.1872 Hosanger. Johannes f. 1829 var sønn av Peder Pedersen, Ingebjørg f. 1825 var datter av Ivar Mikkelsen.Håper dette er til hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.