Gå til innhold
Arkivverket

[#8209] Karen Larsen, f. 7.sept. 1862, umulig å finne???


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Hei, Laila! Endelig kom jeg meg inn. Har Digitalarkivet lagt nede i hele dag? Jeg har nemlig ikke kommet meg inn, fikk bare melding om at den ikke ble funnet?Så til ditt spørsmål: Jeg søker alle relevante opplysninger om der er noe mer om hva tid de er født, om der er nye etterkommere, om noen har giftet seg osv. - siden cencus i 1920. Jeg finner jo disse navnene, men er usikker på om noen har flyttet til andre områder. I det hele tatt....Prøver også å finne denne Evelyn Helen Sparen som var født i Port Townsend,WA, USA i 1915 og som ble gift med Norman R. Olsen.Mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Når jeg forsøkte å legge inn mitt innlegg fikk jeg bare denne meldingen: '404 Not Found The requested URL was not found on this server:/cgi-win/WebDebatt.exe(C:\WebSite\cgi-win\WebDebatt.exe)Men når jeg trykte på tilbake-knappen var innlegget på plass???Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Du Birger... Kan ikke du sette om navnene, det er så vondt å lese langt oppi.. innleggene er såpass gamle, at jeg ikke har navn osv i hodet vet du...Så, hva vil du jeg skal se på hvor? Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hei Laila! Hjertelig takk skal du ha for at du tar deg tid!De navnene som ligger inne her på den linken fra 1930 Cencus og som jeg la inn her (innlegg 74) er følgende: Norman Olsen Evelyn M Thompson Eleanor J Thompson Eleanor I Thompson Edvard J ThompsonDe samme navnene finnes i innlegg 50: 'Halvor Olsen 40 år, født i Norge begge foreldrene f. i Norge, skredder med egen butikk Laura Olsen, 32 år, født i Wisconsin, begge foreldrene f. i Norge Clarence Olsen, 12 år, født i Minnesota (sønn Milton Olsen, 10 år, født i Nord Dakota (sønn ?? Olsen 5 år, født i Nord Dakota (datter Norman Olsen, 3 år 10 mnd. født i Nord Dakota (sønn FLORA FOGELBERG 26 år, svigerinne til herren i huset, født i Wisconsin, jobber i dagligvareforretning'. Dette er fra 1920 cencusen.Jeg tar også med dette fra innlegg 52:'I 1920, Washington State, Kings Co. Warren precinct. John Fugelberg, 58 år, enkemann, født i Norge, immigr. i 1883, jobbet på Sagbruk, bodde tilleie'.Jeg vil jo tro at John Fugelberg fremdeles er i live i 1930.Veldig takkenmmelig og glad for om du kan hjelpe meg! Som jeg sa finner jeg navnene men kan ikke komme lenger uten at jeg abonnerer på 1930 cencusen.Mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei Birger! Name: John Fogelberg Age: 69 years Estimated birth year: 1860 Birthplace: Norway Relation: Head Race: White Home in 1930: Port Madison, Kitsap, WashingtonDenne var divorced, men jeg tror det er den samme som jeg har funnet før. Han var 'lumber piler', eide sitt hjem, hadde ikke radio, stakkar, o immigrerte i 1883. Han var NAturalilert, og disse papirene bør det gå an å få tak i..noen som vet noe om det i Washington Stat?Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Takk skal du ha Laila! Da vet jeg i alle fall at han var i live i 1930. Men i grunnen var det de andre som jeg lurte mest på om der var noen nye opplysninger, om noen av de hadde giftet seg og flyttet ut.Mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei Birger! Den linken du la i innlegg74 gir meg mine egne søk, ikke dine....Jeg finner ikke de andre med enkle søk nå. Jeg har dessverre så mye å gjøre at jeg rett og slett ikke kan lete mer, den Norman Olson i passende alder i WA var ikke din.Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.