Gå til innhold
Arkivverket

[#8233] Nore-Uvdal


Gjest Inger Carlson
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Carlson

Hei Turid Østensdotter f.1726 på Skjønne i Opdal, BU gift 1753 med Kittil Torkildsson f.1720 på Hovda i Uvdal er en av mine aner. Men så står ikke Skjønne gård i de nye 'Nore-Uvdal i forn og nye'. Er den noen som har de gamle bøkene og kan titte etter hvem Turid's foeldre var, og hvor disse kom fra. Hilsen Inger. C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Tone Britt Olsen

Jeg har både de gamle og de nye 'Nore-bøkene' komplett. Fant opplysningene du søkte på bl.a. side 630, 632, 633, 636, 637, 662 og 663 i en av de gamle bøkene. Dersom du ønsker det kan jeg kopiere og sende deg disse sidene pr. mail eller pr. post, om du ikke alt har fått tak i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Inger Carlson

Hei Tone Britt! Bedre sent enn aldri. Har av forskjellige grunner ikke sett på Forumet, men ser nå at du kan sende meg kopier fra de gamle Nore-bøkene. Glad for det! E-mail: inca101@hotmail.com Hilsen Inger C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tone Britt Olsen

Hei ! Jeg har problemer med scanneren min. Kan jeg sende sidene pr post istedet? Du kan sende addressen din evnt. direkte til min E-mail : toolsen@eunet.no. M.v.h. Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro Berit Sternang

Hei Inger!Kan du vera snill å koma inn på innlegg 4230/Albrektsen, som eg lyfta opp 12/8 d.å. Det er eit gamalt innlegg og kanskje det ikkje har kome inn som mail hjå deg. mvh Gro Berit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.