Gå til innhold
Arkivverket

[#8245] Edvard Mathiassen Renlid?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Dette gjeld ein kar som for til USA, veit ikkje kva tid, veit heller ikkje fødselsår/dato. Veit eigentleg berre dette namnet. Er det nokon som har kjennskap til etternamnet? Kva fylke det kanskje er frå? Eg prøver å hjelpa ei frå USA, men dette var temmeleg innvikla, når det er så lite å halda seg til.... Men kanskje det er nokon som veit, eller har gode idear????? Mariann Stokken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hei. Prøv denne linken: LenkeEller finner jeg Edvard Mathiassen i landsomfattende søk på følgende steder i FT 1865: Buksnes, f. 1855; Nesna, f. 1854; Biri, f. 1864 og Vardal, f. 1847. mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sonja Fjellhaug

Edvard Mathiassen Renlid, (Reinli), kommer fra Vardal. Han, flere søsken og foreldrene reiser til Amerika i 1880-årene. Edvard er bror til min tippoldemor Johanne. Du finner mer informasjon om ham på slektshistorilaget.no. mvh. Sonja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sonja Fjellhaug

Du kan ta kontakt med meg på denne adressen: doksenteret@totenmuseet.no. Jeg kan formidle flere opplysninger om Edvard, ettersom vi har felles stamforeldre. mvh. Sonja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg beklagar at dei to gode hjelparane ikkje har fått svar, men dataen her i huset har vore i ustand til igår. Men no takkar eg på vegne av Karen Shaffer i USA, og til Sonja Fjellhaug kan eg sei at eg har sendt e-post addressa di til henne. Iallfall: TUSEN, TUSEN TAKK!!!! Mariann Stokken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.