Gå til innhold
Arkivverket

[#8291] Person fra Hedmark


Gjest Ena Hovden
 Del

Recommended Posts

Gjest Ena Hovden

Trenger hjelp fra noen som har bygdebøker fra Hedmark, som er fra Stange, Vang, Hamar, Løten etc.Leter etter en person med navn Anna,har dessverre ikke hennes etternavn det er problemet, men vet at hun var født 22.08.1904 og døde 08.01.1967Hun var gift med en mann som var fra Dønna i Nordland. Hans navn var Ernst Olai Wold. Han var født 21.07.1898.De bodde i Oslo. Fikk ingen barn selv, men adopterte en pike som het Astrid.(Det sies at hun skulle være i slekt med Anna).Ernst arbeidet som husmaler og han malte malerier i sin fritid.Kjenner noen til disse personer eller vet noe om dem, hadde vært fint å finne ut hva Anna het som pike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mai britt Husom

Hei! Jeg ser du leter etter ei Anna i 1904. Jeg har funnet ei i Vang som heter Anna og født på samme dato som du leter etter. Anna f 22-8-1904 på Saglund under Kjøs, Vang. døpt 25-9-1904 Vang Kirke foreldre: Andreas Johannessen og hustru Agnete Andreasdatter. Han er født 1880 og hun 1878. Det er litt utydlig på faddere.Håper dette var litt til hjelp.Vennlig hilsenMai Britt Husom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mai Britt Husom

Hei! Jeg ser du leter etter ei Anna i 1904. Jeg har funnet ei i Vang som heter Anna og født på samme dato som du leter etter. Anna f 22-8-1904 på Saglund under Kjøs, Vang. døpt 25-9-1904 Vang Kirke foreldre: Andreas Johannessen og hustru Agnete Andreasdatter. Han er født 1880 og hun 1878. Det er litt utydlig på faddere.Håper dette var litt til hjelp.Vennlig hilsenMai Britt Husom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ena Hovden

Takk for hjelpen. Det ser ut som det er den rette personen ,siden fødselsdatoen er den rette. Men står det noe mer om Anna, hvem hun ble gift med eller er dette alt som står om henne? Uansett er det et skritt videre. Tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.