Gå til innhold
Arkivverket

[#8302] Anetavle ut på internett ?


Gjest Pia Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Pia Johansen

For utlegging av slektstavle på internett, lure på om det finnes noen sånne felles sider der man sender inn:) har fått laget en side med det jeg har forsket fram sålangt ca 800 personer. Vet jo at Dis norge finnes men det er vel bare for medlemmer av Dis ?Det finnes jo endel lokalesider men noen av oss,eller kanskje de fleste har vel slekt spredd over store deler av Norge samt Sverige, Finnland osv. Mvh Pia Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest per helge seglsten

Ta kontakt med Tami Jenson på www.troms-slekt.com. Hun hjelper deg nok gjerne med å få lagt ut ting på nettet, selv om ikke all slekta di er fra Troms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia Johansen

ja det er nok Tami som har hjelpt meg å legge den ut på nettet :) Men i og med at jeg hadde mye slekt andre plasser en Troms lurte jeg på ovenfor stilte spørsmål :) Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

Hvis du først har lagt slektsdatene dine ut på nettet ett eller annet sted, kan de gjøres søkbare for all verden ved hjelp av GENDEX. Det er vel først og fremst amerikanere som bruker dette tilbudet, men det er ganske mange norske også. Flere opplysninger vil du finne på denne adressen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Dersom du har et program og har satt opp en gedcom fil, kan du sette opp ditt tre her: geneweb.gebeanet.org Så kommer du automatisk inn i en søkemotor, som du vil se opererer de med atskillige språk, deriblant norsk. De har en veldig oversiktlig og fin måte å se aner eller etterkommere på. mvh Kjellaug R.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.