Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Aase R Sæther

[#8313] Underleg resultat 1900

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Eg leitar for tida etter ein familie Stern rundt 1900, og prøvde meg på søk på dette etternamnet i ft.1900. For å få med fleire tenkelege skrivemåtar, søkte eg på Er lik St[h][eæ][h]rn. Resultatet var så pussig at eg ikkje tek sjansen på å forklare det - prøv sjølv! Kvifor skjer dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Oldervoll

Det er lett å forklara: Dei mekrelege namna du finn er namn som er skrivne med ikkje-norske bokstavar, ö, ä e.l. Dei klarer ikkje systemet mitt med, det påstår at namnet er St og ikkje noko meir. I parentes: Eg skal prøva gjera noko med det. Og så går søkeprogrammet mitt feil. Han finn st, men gløymer at det burde vore ein æ eller e, og rn. Eg skal sjå på det, så snart eg rekk.Er det til å forstå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Aase R Sæther

Vil det då seie at eg bør leite gjennom funna for å sjå om nokre av desse folka heiter Stärn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Oldervoll

Svaret nok diverre ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Aase R Sæther

Dersom eg brukar Børjar på i dette søket, får eg eit heilt anna resultat -?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Barbara Lose

Naar jeg begynnte etterforskningen paa DA, hadde jeg problemen med den tyske tastaturen min. Da greide jeg aa finne ut hva 'boerja paa' betyr. (Dette ordet kunne jeg ikke finne i ordboka mi.) Men naa soeker jeg f.eks. Soerensen bare med Boerja paa 'S' og Aardal eller Oestensen med Inneheld 'rdal' eller 'stensen'. De gaar veldig bra!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive