Gå til innhold
Arkivverket

[#8313] Underleg resultat 1900


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Eg leitar for tida etter ein familie Stern rundt 1900, og prøvde meg på søk på dette etternamnet i ft.1900. For å få med fleire tenkelege skrivemåtar, søkte eg på Er lik St[h][eæ][h]rn. Resultatet var så pussig at eg ikkje tek sjansen på å forklare det - prøv sjølv! Kvifor skjer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det er lett å forklara: Dei mekrelege namna du finn er namn som er skrivne med ikkje-norske bokstavar, ö, ä e.l. Dei klarer ikkje systemet mitt med, det påstår at namnet er St og ikkje noko meir. I parentes: Eg skal prøva gjera noko med det. Og så går søkeprogrammet mitt feil. Han finn st, men gløymer at det burde vore ein æ eller e, og rn. Eg skal sjå på det, så snart eg rekk.Er det til å forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barbara Lose

Naar jeg begynnte etterforskningen paa DA, hadde jeg problemen med den tyske tastaturen min. Da greide jeg aa finne ut hva 'boerja paa' betyr. (Dette ordet kunne jeg ikke finne i ordboka mi.) Men naa soeker jeg f.eks. Soerensen bare med Boerja paa 'S' og Aardal eller Oestensen med Inneheld 'rdal' eller 'stensen'. De gaar veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.