Gå til innhold
Arkivverket

[#8319] Navnelister over de som dro fra Gudbrandsdalen ?


Gjest Randi Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Randi Johansen

Finnes det navnelister over de som dro fra Gudbrandsdalen og nordover på 1800-tallet ? Jeg har hørt at det ble skrevet inn i kirkebøkene, men har ikke funnet det på nett..Takknemlig for svar !Randi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Kjelland

Arkivnett Oppland har lagt ut nokre kyrkjebøker her: Lenke Så vidt eg kan sjå er det berre Lesja, Dovre, Øyer og Fåberg som har slike lister for nokre periodar.Mvh, Arnfinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Johansen

Hei Arnfinn ! Takk for linken ! Bare så synd at de jeg leter etter kom fra Gausdal.. Men jeg legger den inn i favoritter i håp om at det blir lagt inn noe på Gausdal også snart !Randi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Kjelland

Viss du veit omtrent tidspunkt og har tilgang til eit leseapparat for mikrofilm (mange litt større folkebibliotek har det) kan du jo låne inn mikrofilm av kyrkjebøkene for Gausdal og sjå igjennom utflytterlistene der. Mvh, Arnfinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.