Gå til innhold
Arkivverket

[#8322] Alstahaug ,Skattneset Iver Olsen


Gjest Eva Kalmér Savjord
 Del

Recommended Posts

Gjest Eva Kalmér Savjord

I folketellingen for Alstahaug,Skattneset under Skjeggesnes Finnes Iver Olsen født ca 1811 i Alstahaug g.m Karen Olsen født ca 1823 i Steigen. Med Barna :Johanna,Anna,Oline,Ida,og helenaJeg søker etter foreldrene til Iver Olsen og hans søsken ? Og lurer på om det er noen andre som har vært borti disse navnene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina M.Nordby

Vet ikke om det kan være til noen hjelp,her er iallefaqll 'Schieggenæss' i 1801 tellinga, kanskje du kan ha nytte av den? Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Eva Kalmér Savjord

Er det noen som har lyst å hjelpe meg?( Jeg holder på å hjelpe en eldre dame å finne ut mer om hennes oldemorog tippoldeforeldre ) I innlegget over over er Karen Olsdtr. f. ca 1923 i Steigen,gift med Iver Olsen f. ca 1811 i Alstahaug. Jeg fikk vite at det finnes en Karen Kirstine Olsdtr.i Steigen som var døpt 19/5- 1922 med foreldre Ole Pedersen og Ane Helgesdtr. Jeg lurer på om det kan være den rette Karen. Det vil vel stå i giftemålet med Iver Olsen hvortid hun var født og hvem hennes foreldre var. Takknemlig for hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.