Gå til innhold
Arkivverket

[#8357] Nyttige lenke: 'How to trace your ...'


Gjest N B Macdonald
 Del

Recommended Posts

Gjest N B Macdonald

Eg kjem p.t. ikkje inn i 'How to trace your Norwegian ancestors' frå Nyttige lenker, heller ikkje frå Useful links. Dette er ein ressurs som eg likar å rå engelsktalande til å lese!Vonar at problemet er kortvarig? Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N B Macdonald

Takk for svar. Eg har nett prøvd båe lenkene dine, og fekk same feilmelding som eg får via Nyttige lenker, nemleg:Your account is currently unavailable. Please contact your support representative

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg har forandra lenka under nyttige lenker til å peika på 'vår' versjona av dokumentet, så no verkar lenka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N B Macdonald

Uff, no pirkar eg vidare.Jau, eg kjem inn på sida og teksten der no. Men mange av lenkene derfrå (manntall o.l.) verkar ikkje. :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Nei, det er ikkje pirk, men problema har ein grunn. Den sida som ligg på DA no, er frå mars 2001. Den som låg på den andre adressa, var frå oktober 2001. Men no er ei ny utgåve send til DA, som heilt sikkert får den på plass snarast råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Nå har jeg lagt ut en oppdatert versjon av How to trace... og pga interne lenker er filnavnet nå howto.html Beklager forvirringen! Lenken fra Nyttige lenker er rettet og tar dere til rett dokument.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.