Gå til innhold
Arkivverket

[#8394] Vennesla, Kristiansand, Iveland og Vegusdal


Gjest Knut  Reidar Dovland
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut  Reidar Dovland

Under Aust Agder kan jeg ikke finne verken Iveland og Vegusdal, kan heller ikke finne Kristiansand og Vennesla under Vest Agder, er det noen som kan forklare det. Det er jo når man skal gå inn på digitalarkivet. Takk for hjelpen Knut Reidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn Sandsmark

Nei noen forklaring kan eg ikke gi,men eg finner samtlige under Komune/pgj på kjeldetidspunktet. Kanhende du lyt 'dra i snora' til høgre i skjermen for å få dei opp. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut  Reidar Dovland

Jeg hadde dradd i snora, snakket også med statsarkivet på Hamar i dag om noe annet og nevnte dette, hun prøvde men fikk heller ikke opp det jeg lette etter. Ellers vil jeg bare si takk. Knut Reidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Jeg skjønner ikke helt hva som er problemet? Jeg finner alt dette både under 'Kommune/pgj på Kjeldetispunktet' og under 'Dagens kommunar'. mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hei Sigbjørn. Det er nok mange ganger at den følelsen kan komme at 'Vesle vetet strekk ikkje til' for noen hver av oss.Men under der hvor det står 'WebDebatt ©Jan Oldervoll 2002' så har du en strek, et skille. Har du prøvd å dra den streken oppover?Holder du pekeren rett over den linjen så kommer der fra på pekeren 2 små tverrgående streker. Når de er midt på linjen så trykk ned museknappen og dra oppover. Kanskje det skjer noe da? mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.