Gå til innhold
Arkivverket

[#8415] Karl J Pedersen fra Kristiania til Wisconsin


Gjest J E Haugland
 Del

Recommended Posts

Gjest J E Haugland

Min bestemor, Hanna Høitomt f Pedersen hadde en bror, Karl J Pedersen født i 1879 i Kristiania ref folketelling av 1900. Han reiste til USA og bosatte seg der. På Family Search finner jeg under Soc Sec death Index Carl Pedersen f 1879. Jeg ville tro at det er min bestemors bror. Hvordan bør jeg gå frem for å finne slektninger/etterkommere etter ham frem til d d? Noen som kan hjelpe ?Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Tor Rustad

Har du noe mer på han? Det er jo desverre et alt for vanlig navn både her i Norge og i USA.(det er flere C/Karl Peders* f. 1879 i Statene)Emigrasjonsdato? Hva står J'n for? Alternative etternavn? Og ikke minst; hvor bosatte Hanna seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N: Christiansen

Fødselsdato er det minste du kan opplyse, og de andre opplysningene Tor kommer med.Link til ft 1900 (kjempelett, marker, kopier, klikk her og lim inn)NÅR emigrerte han? Lenke?Og, som TOr spør om... hva betyr J i navnet hans? Og, hva het foreldrene Pga alternative navn)Det er flere 10talls tusen Carl/Charles Pe*s*n i USA..... så her må du nok hoste opp flere opplysninger :)Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.