Gå til innhold
Arkivverket

[#8419] Maren Haagensdater. F. 1751 /53 i Moss


Gjest Jorunn Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jorunn Olsen

Jeg trenger hjelp igjen! Jeg har funnet Maren Haagensdatter fra Moss død i 1797, hun er da oppført som 46 år gammel.Det blir født ca 1751 men jeg finner ikke noen Maren Haagensdatter i 51. Derimot finner jeg Haagen Erichsen og Elen Reyersdatter gifte den 9 Des.1752. Jeg tror Maren var deres datter født i 53 men så kommer problemet:Året 1753 er ikke på fichkort. Statsarkivet i Oslo har 52 ,54. HVA GJØR JEG NÅ! Er det noen som har en god ide? Mvh Jorunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Kenneth Talmo

Hei Jorunn - Maren ble vel konfirmert. Kan være at foreldrene og fødselsdato nevnes da. Født 1753 blir konf. omk 1768.Tor Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jorunn Olsen

Tanken var god den men ved konfimasjonen står det bare hennes navn som jeg foresten feilskrev det skulle ha vært Karen Hagensdatter og navnet på stedet hun bodde som var Moss. Men Takk for tipset. Vennlig Hilsen Jorunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.