Gå til innhold
Arkivverket

[#8421] Etterlysning; Evelyn f. Magnussen, Oslo,ca 1920-30


Gjest Nina Møller Nordby
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Møller Nordby

Kjenner noen til Evelyn eller hennes etterkommere? Min tippoldemor hadde en bror som het Eugen Møller (var sjømann), han ble født ca. 1900 og vokste opp i Østgårdsgate 36 på Torshov i Oslo. Jeg vet at han var gift 2 ganger og at han døde i 1935. Han skal altså ha hatt en datter som het Evelyn, antakelig med etternavnet Magnussen ved fødsel.Eugen bodde i Bentsebrugata på Sagene i Oslo.Jeg skulle SÅÅÅÅÅ gjerne vite mere om hans datter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Nina Møller Nordby

Prøver igjen jeg. Har noen et tips på hvordan jeg skal gå frem. Har ikke peil på hvor Eugen ble gift heller. Slevsagt kunne jeg 'saumfare' kirkebøkene i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg kan ikke hjelpe med Evelyn, men jeg fant en Eugen Møller med familie i Oslo i 1900. Se Fredensborgveien 17. Jeg fant ingen i Østgaards Gade i 1900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Mariann Stokken

Kva er det blitt av dei fem siste innlegga her?Det står at det er kome innlegg 27.12.2004, men det siste er jo datert 2002.....Venleg helsing Mariann, med ynskje om Godt Nyttår til deg og alle andre som les dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bjordal Strømsholm

Avsender har opprettet et eget tema for de siste innleggene som ble lagt inn her pga at de omhandler et eget emne. Se Lenke . Vennlig hilsen Marianne Bjordal Strømsholm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.