Gå til innhold
Arkivverket

[#8422] Ulikt resultat ved ulik prosedyre - ?


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

I samband med debatten om John Fugelberg i brukarforum utførte eg følgjande søk i 1865:Fyrst f.år 1862 +/- 5 år, deretter gardsnamn børjar på Fu*berg. Resultat 7 i Hordaland, 1 i Troms.Så prøvde eg nytt søk: Fyrst gardsnamn børjar på Fu*berg, deretter f.år 1862 +/- 5 år. Resultat 8 i Hordaland, 2 i Troms.Eg har prøvd 2 gonger, med same resultat. Kvifor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Ja jeg opplever det samme, men jeg kan dessverre ikke svare deg på hvorfor det skjer. Jan Oldervoll er hjernen bak systemet, men han er på velfortjent påskeferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Jan Oldervoll

Eg har sett på det. Det som skjer er at når du i starten brukar eit kriterium som gjev svært mange treff som 1862+-5, vil det gå galt. Derimot har eg ikkje klart å finna ut kvifor. Men det skal eg nok. Men no tek eg kvelden, sidan klokka nærmar seg fire i mi biologiske klokke; eg kjem rett frå India. Og så kan de alle misunna meg. Det er det grunn til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg har funne feilen, så no burde det gå bra. Det er rimeleg at denne feilen har fått andre konsekvensar også.Det er elles viktig at de melder attende om ting ikkje stemmer. Det er den einaste måten me kan få det ordna på. Me har ikkje tusenvis av personar som testar program, slik Microsoft har. Me lyt i standen satsa på å gjera det rett frå startyen av, og i tillegg hjelp frå dåke alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eva willenburg

Re: Microsoft (som holder til rett rundt svingen fra meg). Med alle sine ansatte, (vel 10 tusen) de lar alltid brukere finne alle feil de overså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.