Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Nina Møller Nordby

[#8433] Er dette en slags kvittering??

Recommended Posts

Gjest Nina Møller Nordby

Min tippoldemor kom fra Bohuslän så egentlig hører ikke spørsmålet hjemme her, men siden jeg ikke ser ut til å få noe svar på svenske Røtter prøver jeg meg her: http://genealogi.aland.net/discus/messages/11906/2 8025.html?1016825691#POST160869

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Knut Bryn

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, Nina, men tror adressen du oppga er feil. Hvis spørsmålet gjelder dette seglet (eller hva det nå er): så kan du klikke her for å komme til det aktuelle innlegget.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nina Møller Nordby

Takk, det er dette seglet, men linken skulle stemme den.Jeg har fått et innspill på at dette kanskje kan være en slags forsegling fra datidens kemner for manglende skattebetaling e.l. Kan ikke si jeg så noe antydning til at det hadde vært noen tråd der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nina Møller Nordby

Jeg har lagt inn et fotografi av låsen og stempelet. Kanskje noen gjenkjenner det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.