Gå til innhold
Arkivverket

[#8440] Hvorfor gjentakelse av adrssadressen hver gang?


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Hvorfor må jeg legge inn adressen hver gang jeg skal legge noe inn på brukerforumet? Jeg krysser av i boksen hver eneste gang for å ta vare på namn , men til liten hjelp! mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten Østevik

du kan lese gjennom innlegg 7945. det er noe med cookies. bør kanskje ha IE 5.5 eller Netscape 4.74 eller senerevennlig hilsen morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten Østevik

Beklager det med Netscape 4.74. selv har jeg Netscape 4.78. denne fungerer fint med adressen ved nytt innlegg.morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Har det samme problemet enda jeg har IE 5.5. Av og til er adressa mi der og svært ofte må jeg skrive den på nytt. Jeg oppdaterer IE 5.5 hver gang jeg får beskjed (seinest i går).mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Ja, fortsatt er det ikke som det skal. Som regel går det nå bra, men av og til er adressen borte. Andre ganger er adressen der men krysset i ruta er vekke. Derfor kontrollerer jeg nå hver gang jeg er inne at ruta er avkrysset. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.