Gå til innhold
Arkivverket

[#8445] Ole Joens. og Kristi Pedersd., Blekeli, Hamre


Gjest Sylvi Hagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sylvi Hagen

Er det noen som har flere opplysninger om disse to (deres foreldre og deres barn ?)Ole Joens./Jonson Blekelj Hammer d. 1728 (69 år) gift med Kristi Pedersdtr. d. 1727 (85 år) Foreldre ? Barn: Brita Olsdtr. 1682-1752 Flere barn ?Takknemlig for all info. mvh Sylvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank Berentsen

Du finner de på side 74 og 84 i b.1 Hamre gårds og ættesoge av Håkon S. Aasheim. De hadde bare datteren Brita. mvh F. Berentsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sylvi Hagen

Hjertelig takk til Frank Berentsen for innlegget. Jeg har de to Hamre-bøkene, hvor jeg i sin tid fant de opplysningene jeg har skrevet i 'slekts-heftet' mitt. (Bl. a. Ole Jonsen trolig bror til Kari J. Mjelstad (50).)Så satte jeg strek der. Men i dag søkte jeg bl. a. på døde i Hamre pr.gj. for å se om jeg kom videre. Der fant jeg når Ole og Kristi døde, og tenkte at det kanskje er mulig å få ytterligere info. her i debattforum. mvh Sylvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.