Gå til innhold
Arkivverket

[#8453] Er det noen som kjente Nils Amundsen i Bergen?


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Er det noen som kjente Nils Amundsen født i Bergen ca 25. okt. 1900? Jeg vil sette pris på om jeg kan få informasjon om Nils og om han har evn. etterkommere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Vær oppmerksom på at det er ikke tillatt å legge ut informasjon om levende personer på disse sidene. Terje Aarlands spørsmål om etterkommere til Nils Amundsen skal derfor ikke bli svart på her.Vi minner samtidig om at Brukarforumet til Digitalarkivet er ikke ment som et etterlysningsorgan for nålevende slekt, til det må en benytte seg av telefonkataloger, aviser, skattelister, o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Beklager hvis jeg har brukt debattfoum til noe som ikke er tillatt. Dette var den eneste muligheten jeg har funnet til å prøve å oppspore slekninger som jeg ikke vet navn på. Hvis slike opplysninger kan sendes på e-post til meg så er min e-mail:terjeaarland@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.