Gå til innhold
Arkivverket

[#8502] Ada eller Edith Larson i USA


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Fyrst:Eg har fått utruleg STOR respekt for alle dykk gode hjelparar(eg trudde, før eg fekk høyra om denne linken, at eg visste litt om å 'finna' folk......) SÅ:I 1884 reiste bror(Kristoffer Martin Larson Stokken, i USA: CHRISTOPHER LARSON) til min oldefar til 'junaiten', ca.1892 gifta han seg med ei svensk dame. Dei fekk to born:Levi f.ca.1893 og Sarah f.ca.1895. Eg har funne Chr.og familien i folket.1900, i folket.1910, og i Grand Rapids(Michigan) Directory 1912. Dessverre døyr Chr.1912, og etter det er det at all kontakt opphøyrer, og eg har store problem med å finna ut meir om familien. Er det nokon der ute som har betre idear enn meg??? LAILA???? Eg må kanskje tilføya at eg har brukt diverse 'voluntørar', men no har ikkje dei meir idear heller. (dei har forresten gjort MASSE bra gratis arb.) Mariann, som ventar i spenning.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Og kven er personen i overskrifta--? Det kunne også vore litt kjekt å vite kvar du IKKJE har funne dei - folketelling 1920, SSDI, m.m.m..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Normann

Enig, Aase, jeg vet ikke helt hva som blir etterlyst. (og, jeg er ikke kravstor). Konkrete navn, og hvor jeg skal lete, så kanskji.... Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

UNNNSKYLD!!!! Det vart nok litt seint for meg igår kveld!!! Difor vart det noko ufullstendig.... Ada eller Edith var kona til Chr. Grunnen til at det står Ada/Edith er at: I folket.1900 er namnet Ada, i folket.1910 står det Eda, og i Directory`en 1912 står det Edith, eg reknar Ada eller Edith for å vera det mest sannsynlege. Det er same dama,for det passar med alderen iallfall, det skulle no vore rart om ei ny skulle vore fødd ca. 1872, slik som ho i 1900 teljinga.Eg har (som sagt) ikkje funne noko etter 1912, har prøvt Directory`en 1917, i Grand Rapids, null respons! Ho har vel gifta seg i igjen, ho var ca.40, då mannen døydde....Har også prøvt å finna sonen,(Levi Larson) og der er ein i 1920 teljinga, i California, men der står oppgjeve Minnesota(i folket.1900 står det at sonen er fødd i Mich.) som fødestad. Og sidan eg ikkje har eksakt fødselsdato på han,(eg har skreve til eit eller anna 'søkjegreier' i Kent County, for å finna school-records, og fødselsdato, på han og systera, men eg har ikkje fått noko svar, det er 8-9 veker sidan) Eg har også funne death- records på Levi, i Riverside Co. California. Men det er heile tida det same,eg veit ikkje om det rette mannen. På SSDI står det ein fødestad på han(Minnesota). Death records, California, der står det Michigan, kven blir klok på dette. F.datoen som er oppgjeven er 27.1.1893, på begge to....Eg har også prøvt å finna marriage-record på foreldra(Christopher og Ada, eller kva det no var....;) men eg har ikkje funne dei i Wisconsin/Michigan, men i 1890 Directory`en er det ein i Minnesota....ved namn Christopher Larson. Det er fleire andre og, som heiter det, men han i St. Paul,Minnesota, ser eg på som mest sannsynleg.Som de skjønar:dette er ikkje enkelt, men eg er MYKJE nermare no enn for eit år sidan. Då for eg rundt og rota og leitte etter ein som heitte Chr. Stoken, Stokes, eller Stoaken.... Veit ikkje om de vart noko klokare av dette, det ER komplisert!!!! MARIANN helsar dykk velkommen inn i kaos!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei! 1. Hvor har du lett (hva har du tilgang til? Ancestry.com m/abonnement?)2. Hvor døde Christopher i 1912? I Grand Rapids? Her bør det være mulig å få tak i death-cert.Levi M. Larson var iflg. census 1900 b. April 1893, mens Sarah E. Larson var b. November 1895, begge i Michigan. Regner med at dette er rett.Christopher og Ada hadde vært gift i 8 år i 1900, altså g. ca 1892. Ved å bestille marriage-record, får du hvertfall pikenavnet til Ada, og kan da evt. bekrefte/avkrefte om den Levi oppført (som f. i Januar!) er sønn av henne (i CA-death Index så er hans mors maiden name Olson). Jeg tror allikevel ikke dette er din mann.Den Levi som døde i CA i mars 1966 (altså, han som var f. 27. januar 1893) var født i Minnesota, ser ingen der f. i Michigan???? Dette er den samme Levi som er notert i SSDI med SSnr. 563-09-3406.Hvilken 1920.-census er det du har sett for California?Det bør da være mulig å bestille birth-cert for ungene? Lenke Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Kva tid søv du Laila?? Kvar eg har leita... GODT SPØRSMÅL!! Som sagt:eg har hatt mange gode hjelparar, men spør heller kvar eg IKKJE har leita!! Ja,eg har Ancestry.com, difor har eg fått ein del opplysningar der. Men folketeljingane har eg bestilt frå Progenealogists.com, det kostar peng` men er ein måte å gjera det på!!Christopher døydde i Grand Rapids, 17.2.1912. Utdrag frå obit`n: 'killed by a Michigan Central Engine Friday morning'. Han er begravd på Fairplains Cemetery. Kva meir får eg vita ved å bestilla ein death-records?Ja, eg veit at Levi iflg 1900 teljinga skulle vera fødd april 1893, men faren skal iflg. 1900 teljinga vera fødd jan.1865. Han var fødd 02.02.1864!!! Så ikkje veit eg.....Ja, eg skulle gjerne bestilt marriage-record på Chr.og Ada/Edith, men kvar???? Som sagt:eg har prøvt i Mich/Wisc. utan respons. Men'eg har ein mann' i St.Paul, Minnesota som har sagt at han har lyst til å prøva å hjelpa meg.....så får me sjå.I den lista som eg får opp over døde i CA. der står det no verkeleg MI. som etter mine opplysningar tyder Michigan! MN er Minnesota.Eg har fått kopi av 1920 teljinga, etter å ha bestilt hos Progenealogists.comJa, klart eg kunne fått tak i ein birth-record for lenge sidan, eg har berre ikkje funne rette addressa.(Nei forresten, eg trur at den eigentlege grunnen er at eg har prøvd å spara litt på pengane, for eg kunne nok ha bestilt det og hos Pro.osv.) Tusen takk, Laila for ditt engasjement!!! Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Normann

Hei på seg, Mariann! Dette er den fysakken jeg så på i CA, med samme fødselsdatoen du fant: LARSON LEVI L MALE 27 Jan 1893 23 Mar 1966 MINNESOTA RIVERSIDE 563093406 OLSONog, dette er samme fyren i SSDI: LEVI LARSON Request Information (SS-5) SSN 563-09-3406 Residence: 92503 Riverside, Riverside, CA Born 27 Jan 1893 Last Benefit:NEW: More Records! Died Mar 1966 Issued: CA (Before 1951)her har du proplemet, fra Rootsweb: (og, i census var hans mellomnanvs bokstav M., i denne fra rootsweb L. men, det behøver jo ikke bety noe, så sløve som disse transcriberne har vært: LARSON LEVI L 01/ 27/ 1893 (mothers maiden:)OLSON M MICHIGAN RIVERSIDE 03/23/ 1966 563- 09- 3406 73 yrsIkke tvil om at det er samme personen, men om den er rett, er umenneskelig vanskelig å si.En death-cert. kan bl.a. gi deg en informantens navn, og noen ganger gir denne fruens pikenavn.En annen ting, jeg tror jeg hadde sendt bedt om fødselsattest på barna, jeg gjentar adressen:Lenkenå har ikke jeg sjekket den ut, men, jeg har bestilt fra mange andre sånne siter, og de er utrolig hjelpsomme. Ofte, når du bestiller online, gir de deg beskjed om at de ikke finnes via e-post, og du betaler ikke ut av hvitøyet.Husk og at disse norske emigrantene ljaug på alderen! Jeg hjalp en dame, og det var ikke tvil om at det var rett person, hun slo av halvannet år for kjente.....Har du vært borti Norway-List, Mariann? Den er hysterisk iforhold til antall mailer, men, de amerikanerne som er der (ca 1500 tror jeg) vil veldig gjerne hjelpe!!!! Laila (som aldri sover....husk at jeg er litt i utakt med din tid, jeg er i USA.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Normann

Jeg fant Levi M. Larson i 1920. Superior City, Douglas Co., Wisconsin male, white, 27 yrs, single, born in Michigan, father born Norway, mother born SwedenIkke tvil i min sjel om at dette er rett mann. Legg merke til at han også her brukte 'M' som mellomnavnsinitial! Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann stokken

TUSEN,TUSEN,TUSEN!!!!!!TAKKKKKKKK!!!!!!!! Kva er det for noko du har, som kan finna folk slik??? KLART at dette er rette mannen!!!! Eg dansa gledesdans rundt her, så mannen min forstod at NO var det skjedd noko hyggeleg i denne saka, ENDELEG!!!!! Men kvifor i alle dagar har ikkje man` gifta seg...... Det hadde vore gøy å funne nokre etterkomarar der borte, men det kan jo vera at systera gifta seg og fekk born!(Ja, han var jo ikkje så gammal forresten, så kanskje det er nokre etterkomarar i 1930......) Men korleis i alle dagar finna henne..... TAKK, OG TAKK IGJEN!!! Mariann .PS. Grunnen til at eg lurte på om du aldri sov var at eg fekk mail både ca.kl.04.00 og ca.14.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Laila!! Eg har vore inne på Ancestry.com og funne det same som deg,det er flaut å sei det, men eg trur eg var inne på samme sida dagen før, eg hadde nok problem med å sjå skogen for berre trær!!!! Eg er så van med at alle meldingar som kjem opp er om 'alle' andre, at eg ikkje 'såg' det som stod der, sjølv om eg leste det!!! Eg prøvde den der addressa du gav meg, men det var eit eller anna 'error', på sida til Kent Co. Det gjekk an å søkja, men etterpå var det feilmelding.... Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Laila(og alle de andre som les dette) Kvar finn eg Norway-List? Birth- record på desse to (Levi og Sarah), ser det ut for at eg ikkje kan bestilla, fordi det ikkje er 110 år sidan dei vart fødd, og/eller fordi eg er berre ein fjern slektning. Men death-record på Mr.Christopher er bestilt!!! Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei! Du finner om Norway-list her: http://members.tdn.com/dagwood/NorwayList.htmbare husk at den er veldig aktiv, du vil kunne motta opptil 200 mailer om dagen! men, den er også arti, og vennlig. Masse Norsk-amerikanere som leter etter familie. Bare vær spesifik om at du leter etter folk i USA. Du kan risikere å treffe slekta, det er mange som har funnet hverandre der.Lykke til! Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hi! I want to try this message on english now. My english could have been better, but I try. My GGrandfathers brother moved to Usa 1884,20 year. Christopher Larson was his name, he married a swedish woman Ada or Edith,(born 1872) I dont know her maiden name. They got two children: Levi Larson, born 1893 and Sarah Larson, born 1895.They lived in Grand Rapids, Michigan in the Census 1900-1910, and is found in the G.R. Dir. 1911 and 1912. In Feb. 17th 1912 Christopher was killed by a Michigan Central Engine.After that is Levi found living in Superior, Wisconsin, Census 1920, unmarried.I want to know if he, or his sister have descendents. Maybe anyone can help, after this message written on english???? Mariann Stokken, thanks in advance.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Mariann Stokken

Hei igjen!! Eg skjøna litt forseint at innlegget over ikkje ville verta lese av 'amrikanera', difor laga eg eit nytt innlegg på engelsk(8747), men det hjalp jo ikkje det heller, så.......For å ta ein oppsummering:eg trudde(og andre og, hei Laila)at ho Edith Larson(les 8747)som eg fann i New York var ENDELEG den rette, men det skulle ikkje vera så vel nei!!!Det var jo for enkelt etter å ha leita meir og mindre i ca. 20 år etter denne familien, men no er iallfall snart 'snøret i bånn.'Fordi ei av mine iherdige hjelparar i USA, engasjerte ei som kan dette, så er eg snart i mål!(hmmm, trur eg...)Levi Larson er ikkje heilt 'klar' enno, men eg trur eg skal klara å finna ut om han og. Sarah Larson gifta seg med William Lindner. Navnet til mora er i papira som er på veg til meg, like forvirrande som det eg hadde frå før.Ho vert kalla Ada, Edith og Eda, også der... Men no har eg eit etternamn, Johnson. Jentenamnet hennar har ikkje vore kjent før, så det eg lurar på no, er om du Laila enno ein gong kan gå inn på den Emigranten CD som du har....Ho kom til USA i 1889(det står i to forskj. Censusar)og var då ca. 17-18 år(fødd i 1872), men kanskje ho tok namnet Johnson i USA.... Men visst du får 'tid' eingong(Røtter har enno ikkje svart...)Laila, så hadde det vore kjempesnilt av deg!!Tusen takk, for hjelpa som eg har fått!! Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei Mariann! Det er for mange Ada/Eda/ Jo.... emigranter i 1889 i aldersgruppen 16-20 år. Ingen Edith Jo....Ingen av dem peker seg ut som 'den rette', alle kan være din. Beklager! Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei igjen! No har eg fått brudlaupsattesten til Christopher og Ada S Johnson(det står iallfall Ada der...)Far hennar var John Johnson og mora heitte Johanna/e Abrahamson. Den eine forlovaren heitte August Johnson, kanskje ein bror av ho?(Ada) Er det mogeleg å finna dei på Emigranten, Laila?Og er det nokon som har tilgong på 1900 Censusen, for å sjå om John og Johanna Johnson er der(eg fann berre Johanna Johnson som enkjer i 1920)? Dei budde i Grand Rapids i 1892, men det er ikkje sikkert det stemmer i 1910.....Utav det eg har klart å tyda etter særs nøyen gransking er at det står 1889(i folket.for 1900 for Ada Larson) på 'kass år komt til USA'(fritt oversatt) Tusen takk på forhånd! Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Det er altfor mange John Johnsen i Michigan i 1900 til å kunne gå inn på dem. Denne indexen er uten alder og fødested.Det er også altfor mange på emigranten til å kunne bestemme hvem det kan være. (Er du sikker på at foreldrene emigrerte altså?)Det er mer enn 800 August'er som reiste, og da snakker jeg om bare de som ikke reiste alene, enda flere John John.Navnene dine er altfor vanlige, og du har fremdeles for lite informasjon til at vi kan bestemme hvem som er rett person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

HEI igjen! Eg har funne ut at eg vil prøva med eit anna namn. Dvs.samme familie, men svigersonen til ho Ada/Edith. Han heitte William F.Lindner(i vigselsatt. står det berre Wm.F. Lindner.)Eg prøvde x-antall forskjellige skrivemåtar på namnet Lindner i ft.1920(eg har stoppa abonnem.)utan å finna han.No har eg leita gjennom alle Lindner i SSDI og funne to stk. som er mogelege.1: 44116 Rocky River,Cuyahoga, OHIO. F.21.sept.1894-død mai 19682: der er det ingen addresse, berre residence 32705(det er vel eit postnummer, er det nokon som veit til kvar?) f.2.mars 1894-død feb.1969Er det nokon som kan gå inn på døde i Ohio og sjå kva opplysningar det er det? Gjerne på nr.2 og, visst du veit kvar det er.....(Ancestry.com har dette, men eg oppdaga det nokre få dagar forseint, eg får det ikkje opp utan abonnem.) Helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Jeg greier ikke å få¨frem noe sted med zip 32705. Vår zipcode er 34224 (Florida.... varmt! Margaritas etc).... Men, det kan være andre kalde steder.... Skal myse litt rundt. Men, du sa nok opp en måned for tidlig:) Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hmmm, ja eg skulle eigentleg sei opp for 3 mnd.sidan, men plutseleg var dei to vekene eg hadde på meg til å ringja dei, over....Men har du ikkje addressa til death records i Ohio? http://www.genealogylookups.com/page04.htm så har du ho iallfall no. Det er iallfall ei av linkane. TUSEN TAKK! Mariann. PS: Kvifor sa eg opp ein mnd. for tidleg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Vel, de to linkene jeg så for Ohio på linken din, den 'nyeste' går frem til 1880... og døde han før det, får du vel ikke se ham i SSDI? Eller har du andre av de linkene der du har funnet ham? (jeg tror ikke jeg orker å gå inn på alle.... Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.