Gå til innhold
Arkivverket

[#8529] Aarvik-familien på Stad/Leikanger i Sogn


Gjest Svein R. Aarvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Svein R. Aarvik

Min far, Sverre Bernhard Olaus Aarvik var født i Leikanger på Stad 17.10. 1910. Jeg har problemer med å finne anene videre bakover. Kan noen gi meg tips for å komme videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eg må fyrst få arrestere deg litt for at du skriv 'Leikanger i Sogn' i overskrifta. Det du skal ha, er Leikanger i Nordfjord, og det blir noko heilt anna.. Men eg ser av postadressa di at du bur i eit område av landet der alt mellom Sunnmøre og Hordaland går under samlenamnet 'Sogn', så du er absolutt tilgjeven, så kan vi til gjengjeld seie at du bur 'attmed Oslo ein stad' :-))Men spøk til sides. Leikanger i Nordfjord ligg i Selje kommune, og der er det bra med kyrkjebøker på digitalarkivet, eller du kan bruke fylkesarkivet, www.sffarkiv.no i staden. Eg fann i alle fall dåpsinnførsla til Sverre, og då skal det vel la seg gjere å finne noko meir. Står du framleis fast, har eg bygdeboka, men den er ikkje så altfor påliteleg, så ta det du kan av kyrkjebøkene fyrst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Astrid D. Anmarkrud

Etter søk i Fylkesarkivet S&Fj. finn eg: Fornavn Sverre Barnhard: etternavn, Samuel O.s. f.17.10.1910 Leikanger Selje Far;Samuel O.Aarvik Leikanger , yrke Landhandler Mor:Johanne Aslakd. Merknad; Barnet har og namnet Olaus og han var tvilling med Jenny Aslaug Elise.Her er det mange fleire søkermuligheter, søsken osv. det er bare å fortsette. Mvh Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein R. Aarvik

Hei Aase og AstridTakk for tilbakemeldingene. Jeg beklager min helligbrøde i navnebyttet Sogn/Nordfjord. Eneste unnskyldning er manglende god nok lokalkunnskap, og at noe av kildematerialet har gjort meg usikker. Jeg ser frem til en tur til Stad i sommer for å lete fysisk i arkiver og andre steder. Har dere gode forslag til konkrete kilder.MVH Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid D. Anmarkrud

Hei,her kommer litt meir om Sverre sine foreldre og søsken. Samuel Peder Olss.f.1879.Bustad Leikanger,handelsbetjent og Johanne Aslakd.f. 1873.Bustad Leikanger tjenestepige. gifter seg 22/7 1900.1. ekteskap begge. Barn utenom Sverre og Jenny er: Aasta Marie Samueld. f.1901 og Osvald Bjarne Samuels.f.1904,begge Årvik.Samuel Peder Olss.( Årvik) f.4/7 1879 Årvik. Far.Ole Amunds.Årvik gardbruker og mor Berthe Paulsd.Johanne Marie Rasmine Aslakd.f.27/10 1873 Far.Aslak Monss.Hoddevik gardbruker og mor Magdeli Hansd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Jan Petter Hoddevik

Hei Svein !Eg har det kjeldematriell du er på leit etter. Din bestefar Samuel var i frå 'Hauen ' i Årvik på Stad, bestemor di Johanne var i frå Aslakstova i Hoddevik, ytterste garden. Dei dreiv landhandel på Leikong sentrum, der no 'Ferdaheimen' er. Etter at Samuel døde, gifte Johanne seg oppatt med ein Sivert Sylte.Ellers er vi litt i slekt på begge sidene. Ta gjerne kontakt på telf 57859932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.