Gå til innhold
Arkivverket

[#8586] Feil i Landsomfattende søk?


Gjest Anne Marie Sandhaug
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Marie Sandhaug

Når jeg i landsomfattende søk får opp et resultat, f eks antall personer i FT 1900 med fødested Borge, så er resultat-tallene blå. Disse tall er lenker som kan klikkes på. Problemet er at når jeg klikker på et blått tall, så får jeg meldingen: 'Feil parameter fodested'. Er det en feil hos meg eller hos Digitalarkivet? Mvh Anne Marie Sandhaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest David Widerberg Howden

Hei jeg har også det samme problemet jeg kommer heller ikke inn. hva mener du med at Cookiesene står feil. hva gjør jeg feil egentlig?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv-Inger Jørgensen

Jeg har det samme problemet nå, men jeg hadde ingen problemer de første ukene etter at det nye systemet ble tatt i bruk. Jeg har forsøkt å gå inn fra flere maskiner, hos venner og på jobb, men 'feil i parameter ...' dukker opp uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Cookies, eller informasjonskapslar, set ein i IE under Verktøy, Alternativ for Internett, personvern. Dra knappen heilt ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten Østevik

boksene for nytt innlegg er borte i netscape.cookies og ie - må man ha ie5.5 eller bedre for at 'de' skal huskes?morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.