Gå til innhold
Arkivverket

[#8597] Vigde i Bergen 1611-1911 og Døde i Bergen 1912-197


Gjest Arnulf Pedersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnulf Pedersen

Kan dere hjelpe meg med å finne forloverne til:27633 Nils Pedersen og Bertha Marie Nilsen (hennes rette etternavn skal være Fjæren) som giftet seg i Johanneskirken 8. januar 1905.22339 Jens Johnsen og Hansine Pauline Hansdt Brækken som giftet seg i Nykirken 5. februar 1907.Jeg er også ute etter navnet på arvingene etter:24677 Lnr. 85 Jens Johnsen som døde i Bergen 26. mai 1932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Ved vielsen i 1905 i Johanneskirken forlovere: Handelsmann Peder Fortun, Sandviksveien 28, og Fyrbøder Johan Madsen, LaxevaagVed vielsen i 1907 i Nykirken forlovere: Severin Kristensen, M. Kristensen, Nøstegaten 81Jens Johnsen døde 26. mai 1932, 86 1/4 år gammel i Kong Oscarsgt. 52. Han etterlot seg enken Pauline, og barna Gustav, Jenny og Klara, fra siste ekteskap, og Malvin og Hjalmar fra tidligere ekteskap. Malvin bodde i Stavanger, Hjalmar var død og hadde etterlatt seg 7 barn, men bare to av dem er navngitt i meldingen (Valborg J. i Oslo, og Annie J. i Bergen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...
Gjest Arnulf Pedersen

Hei. Jeg ser at svaret jeg ga deg i Brukarforumet Lenke kanskje var litt uklart. Det jeg ikke har funnet igjen, er saker andre har lagt inn, og som jeg har hatt interesse av. De jeg husker navnene på har jeg funnet og lagt inn igjen i korgen. Så får jeg bare håpe at jeg kommer på flere navn etter hvert.Mvh Arnulf Pedersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.