Gå til innhold
Arkivverket

[#8603] Opera og DA


Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Opera har hatt problem med å visa digitalpenjonatsidene. problemet har vore meldt til Opera. No har eg funne ein annan måte å visa desse sidene på, som gjera at også Opera klarer dei. Dermed burde det ikkje vera noko problem med å bruka Opera. Opera er ein svært så god lesar, som eg kan anbefala på det varmaste. M.a. er den raskare enn dei andre. Kan lastast ned frå www.opera.com.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Eide

Jeg har fulgt anbefalingen din, Jan Oldervoll.Jeg er enig i at Opera er en raskere nettleser enn f. eks. MIE 6.0 .(Bruker bredbånd og merker likevel forskjell.)Men, når jeg skal ha opp 'alle' innleggene i brukerforum eller arkivforum, blir det et forferdelig 'søl'.'Sølet' består i noe som mest ligner en dobbeleksponering. Eller, er det maskinen min som begynner å bære preg av 6 år med for mye 'amatør' fingrer ?MIE 6.0 lager ikke dette 'sølet'.Men likevel foretrekker jeg Opera.Mvh .Geir Eide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg ser du har rett. Problemet besår truleg i at tabellen blir så stor at Opera ikkje har tenkt at det skulle vera naudsynt med ein slik stor tabell. Eg skal sjå om eg klarer lura han.Elles kan eg leggja til at Opera også er svært grei å installer; kven som helst klarer det. Og for somme av oss: Han finst på norsk og ikkje berre bokmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Eg besøkte sida du viser til, men sit att med to spørsmål eg ikkje finn ut av, du (eller andre) kan sikkert svare fortare enn eg klarer å finne 'support'-adresse på sida:- Kostar det eller kostar det ikkje å ta i bruk Opera? Eg tykte informasjonen på sida var motstridande.- Og kor lang tid vil det ta å laste ned? (Kva adresse er forresten den rette/beste å bruke av dei norske som sto der?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Eide

Takk for raskt svar, Jan Oldervoll ! Kan også underskrive på at det var en enkel innstallering av Opera.(Til og med jeg fikk det til uten for mye b.. og s..):-))Mvh.Geir Eide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det kostar ikkje noko å bruka Opera, om du er viljug å ta med deg litt reklame som herjar rundt opp i høgre hjørne. Eg trur ikkje det spelar noko rolle kva adresse du brukar. Har du ISDN vil det truleg ta i underkant av ein time å lasta ned.Elles trur eg verda blir betre om me ikkje alle brukar Microsoft, ikkje fordi Microsoft nødvendigvis er så ille, men det er bra om det finst eit val. Før var det Netscape, no er vel Opera blitt like store. Og mykje betre, etter mitt syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Ellingsen

Nå er vi over på Opera her også - med mac osX - og det fungerer greit (noen snåle meldinger i starten - du må bytte til en nyere nettleser, rare tabeller - men det ordnet seg selv, ser det ut til.) Spørsmål: Er det din programmering som nå gjør at innlegg jeg har lest blir røde (også etter omstart av programmet), og kan man velge bort denne finessen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

At lenker som er brukte blir raude, også etter omstart, er standard. Eg kan unngå at så skjer, og gjorde det lenge, men fekk tilsnakk for det. Du kan slå det av. Gå inn i Fil i menyen opp, vel Innstillingar, Dinest Skrifttypar og -fargar og trykk på knappen Lenkjestil. Set Besøkte lenkjer dagar og timar til 0.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Ellingsen

Feil i setning skal være: Skriftgraden i innleggs-bildet som jeg skriver er ca 8 punkt, men forstørring til 120% fungerer greit (ca 11 p.) - så vet du det også. Rart dette bare falt ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.