Gå til innhold
Arkivverket

[#8609] Feil i innlegg til tema 4693 i Brukerforumet


Gjest Kjell Hamberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell Hamberg

Siden igår, 2. april, har det vært en eller annen funksjonell feil på tema 4693 i Brukerforumet. Repeterte innlegg er en ting, men jeg opplevde at et innlegg jeg la inn ca. klokken 2250 igår kveld bare forsvant.Under skriving av innlegget så jeg at Tor Rustad hadde en liten kommentar som heller ikke har kommet opp. Antall registrerte innlegg (28 stk. kl. 1630) stemmer heller ikke med det antallet som vises under dette temaet.Er det mulig å rydde opp?Mvh Kjell H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Her er nok ingen funksjonelle feil. Dei repeterte innlegga er vekeleg lagt inn; alle tre. Og innlegg forsvinn ikkje; systemet er så mykje brukt at det kan knapt ha skjedd. Det som kan ha skjedd er at Internett-sambandet ditt er blitt kopla ned medan du skreiv og at innlegget slik sett ikkje kunne leggjast inn. Men om du fekk debatten attende med innlegget ditt nederst, slik du får, vil ikkje innlegget ditt kunna bli borte. Og ingen har fjerna det, det har eg kontrollert.Eg veit ikkje heilt kvifor talet ikkje stemmer. Men dette er ein gamal debatt, frå før det nye systemet vart teke i bruk. Både då og no vert innlegg som er sletta tekne med i talet. No vert dei også tekne vare på, men det vart dei ikkje før. Eg vil tru at innlegg er blitt fjerna frå debatten ein gong i verda. Det kan sjølsagt også vera at noko har gått galt med talet under konvertering frå det nye til det gmaale systemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Johannessen

Her må det være en feil.Jeg skrev inn ett langt innlegg på dette i går kveld, men det er ikke kommet med på skjermen.M.v.h.Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rigmor Waler Iversen

Hei.Jeg skrev også innlegg i går til den samme debatten, som heller ikke kom med. Jeg prøvde meg på nytt i dag, men det kom heller ikke med. Debatten legger seg øverst og med nytt nr. på innlegg, men likevel er det bare det siste innlegget fra Tor Rustad som blir stående. P.S. Maskinen koblet seg ikke ut.Forvirring og *Smil* fra Rigmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rigmor Waler Iversen

Hei igjen. Ser at innlegget jeg strevde med å få lagt inn i går endelig har kommet med. Men, hele 39 ganger, !!! var vel ganske voldsomt.*Smil* fra Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rigmor Waler Iversen

Ved nærmere ettersyn ser jeg jo at det er mitt første innlegg som plutselig ble gjengitt hele 39 ganger, og ikke det jeg skrev igår og idag. Ved siste sjekk var antallet nede i 13, så da holder de kanskje på med å få ordnet det. Får håpe det andre jeg skrev kommer med, for der er det svar til både Tor Rustad og Lars Løkkebø.*Smil* fra Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg har prøvt å få orden på tema 4693. Eg skal ikkje ein gong prøva å forklara kva som gjekk galt. Men det gjekk ikkje heilt bra, så debatten er nok framleis amputert. Dessutan førte det til at alle innlegg som vart skriven i to intervall på ca eit minutt forsvann. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.