Gå til innhold
Arkivverket

[#8650] Ole Gulbrandsen Tveteie og Anne Eriksdtr.


Gjest Kirsten Holterud
 Del

Recommended Posts

Gjest Kirsten Holterud

Disse to giftet seg i Lunner 27.03.1826,han var 25 år og hun 33. De fikk sønnen Erik i 1826 og sønnen Anders i 1829. Begge disse ble også døpt i Lunner. Mer klarer jeg ikke å finne. Kjenner noen til disse personene, eller er det noen som har ideer? Takknemlig for svar. Mvh Kirsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Fredriksen.

Hei Kirsten!Jeg kjenner ikke til disse personene, men jeg så litt i folketelligene. Du har to gode kandidater her:* 1875 telling for Jevnaker, gård BOTTEN, ERIK OLSEN, f. 1826 i Lunner, kone Kari Hansdatter,f. 1827 i Gran + 6 barn.* 1900 telling for Lunner, gård ARNEDAL, ERIK OLSEN, f. 1826 i Lunner, kone Kari Hansdatter + 2 barn.* 1875 telling for Jevnaker, gård THOSOENGEN UNDER ØVRE VANG, ANDERS OLSEN, f. 1829 i Lunner, kone Mari Eriksdatter, født 1826 + 3 barn.Hilsen Eva F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Til Kirsten Holterud,Vi får feilmelding på din e-postadresse. Vær vennlig og send en e-post til digitalarkivet@uib.no og bekreft e-postadressen din. Mottar vi ikke svar innen en uke vil temaet ditt bli fjernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.