Gå til innhold
Arkivverket

[#8655] Hvor i Sund er Vilejosvigen?


Gjest Heidi Tofterå Slettemoen
 Del

Recommended Posts

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Jeg sakser fra vigde i Sund:'Uk Peder Erichsen Nipen og Piige Anne Jensdtr. Vilejosvigen? vigd 01.09.1799'Har noen klart å tyde hvilken gard eller plass Vilejosvigen kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Her trengs det god fantasi... Dei einaste stadene i Sund (då inkl. Austevoll) eg finn i dag som kan vere aktuelle, er: Vinnesvågen, Vik ved Vinnes og Veivåg x 2. Men det treng jo ikke vere i Sund ... Likevel finn eg ikkje noko som kan kome nær det namnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Jeg har grublet litt på denne, ja! Kan forresten nevne at begge er født ca. 1775.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg trur eg ville sett den kyrkjeboka på nytt. Kan hende det rett og slett er Spilde det er snakk om? Han er jo frå Telavåg - og ho er neppe langt der ifrå. Sjølv om dei fór på fiske, fann dei som regel kona si i næraste utløe... Det er i alle høve det eg har sett i Askøy på den tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Heidi! Finner en Anne Jensdatter født ca. 1775 på Klepsvigen i Austevoll. Denne familien hadde nær tilknytning til Nipen i Sund, da hennes mor kom derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Kan forresten bekrefte at dette med 99% sikkerhet er samme dame. Ifølge Austevoll gard og ætt giftet Anne Jensdtr. Klepsvik seg med Haldor Johannes. Nipen (fra Ågotnes). Ifølge DA sto det bryllupet i 1809, da var fruen nevnt som enke på Nipen.Stoor takk for hjelpen! Og ja: Nå er det natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

La meg leggje til at dei som ser etter, vil sjå at det står '?' etter Vilejosvigen i basen. Det tyder at den som har skrive av, ikkje er sikker på kva det skal vere. Men eit spørjeteikn etter eit 'vilt' namn, er betre enn ingen ting! Det syner denne debatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.