Gå til innhold
Arkivverket

[#8708] Kategorier 'Vis grupper'


Gjest Nina Møller Nordby
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Møller Nordby

Bare en liten tanke, men kunne det være mulig å lage noen nye grupper i 'brukerforumet'?Tenkte f.eks. på 'Sverige', 'Amerika', 'soldat', 'sjømann', 'adresser', 'reisende', 'oppslag i kirkebøker' ??Det er helt sikkert flere kategorier som kunne være nyttige også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det kunne sikkert vera trong for fleire grupper. Men slik eg ser det vil bruken av gruppene dala dess fleire det blir. I tillegg blir det også slik at behovet for å leggja i fleire grupper aukar. Kanskje det er betre å opna for at folk kan leggja inn søkbare stikkord, der ein kan ha så mange ein vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Det hadde vært kjempefint (!!) å kunne søke direkte i innlegget og ikke bare i headingen til innlegget. Ikke alle innlegg har en forklarende heading. Selvsagt hadde det vært et ekstra stort pluss å kunne søke med wildcard i tillegg. Da ville man kunne fange opp alle med svensk tilknytning 'Sve*' (Sverige, Svensk etc).Jeg er enig, men noen kategoerier hadde vel gjort seg som f.eks. Sverige og Usa/emigranter .....PLEASE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Nina Möller Nordby

Nå MASER jeg jeg igjen! La oss få en kategori med 'emigranter'. I tillegg bör det da kunne väre mulig å plassere vedkommende under rett fylke også.Gir meg ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Du må gjerne masa, men det hjleper ikkje. Du kan no leggja inn søkbare stikkord i temaet ditt, som gjerne kan vera både emigrantar og fylke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.