Gå til innhold
Arkivverket

[#8777] Ordfører Ludvigsen i Vestby


Gjest Gitte J. Martinsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Gitte J. Martinsen

HeiKan noen fortelle meg hva ordføreren i Vestby het ca.1955,etternavnet tror jeg var Ludvigsen.Er det noen som sitter inne med om det har vært en banksjef i Vestby med navnet Bjørn Fredriksen?Dere treffer meg gjerne på mailadresse gitmarti@online.noSonshilsen fra Gitte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Neegaard

Gitte, Heter ikke nåværende ordfører også Ludvigsen? Sønn kanskje? Ringer du Vestby kommune i morgen får du sikkert svar på begge spørsmålene. mvh Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte J. Martinsen

Hei igjen. Joda,nåværende ordfører heter Ludvigsen.Han er ikke sønnen,hva jeg har forstått utifra en mail tidligere i dag.Det er kanskje ikke riktig av meg å spørre her i forumet,men jeg tror ikke at den gamle ordføreren lever i dag.Jeg skal heller ta en telefon til Vestby kommune å forhøre meg i morgen. Jeg vet jo heller ikke når Bjørn Fredriksen er født,så vi lar den saken ligge. Er det noen som sitter inne med opplysninger,nås jeg heller på mailadressen min:gitmarti@online.noHilsen Gitte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.