Gå til innhold
Arkivverket

[#8795] Amund Nielsen, Øysle i Vågå


Gjest Knut Reidar Sande
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Reidar Sande

Kjenner nokon til nemnde person, eller familien. Han er notert innflytta til Fræna i 1844. Han gifter seg i 1845 med Ingeborg Knudsdtr frå Hol i Hallingdal. Han døyr i 1850. Alder er noko motstridande, han er mellom 40 og 50 år ved dødsfall. Er Øysle ein stad i Vågå?helsing Knut R Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell vangen

Knut!Eg har aldri høyrt at det er nokon stad i Vågå som heiter Øysle.Det må vera ei feiltolking av Øys-eie, at det er ein husmannsplass under garden Øy eller noko i den dur.. Eg såg snøgt etter i kyrkjeboka for Vågå og der var det berre ein Amund Nilsen mellom 1798 og 1812. På side 13 var det ein som kunne tenkjast å vera ein kandidat. Der stod det 'Niels Øygaardens barn Amon- f. 30 november 1811 i Øys lægd'. Kjell Vangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Reidar Sande

Eg takkar for svar. Kjell Vangen er nok inne på det riktige. Det står truleg Øysia som stadnamn. Ved giftemål i 1845 er alder 34 år. Det kan stemme godt med 1811. Alder ved død i 1850 er oppgitt til 42. Vi ser vel ofte slike avvik! Faren sitt namn er heilt klårt feil oppgitt til å vere Amund Knudsen! Men kanskje heiter Niels Øygarden Niels Knudsen? I så fall er me på sporet. Amund fekk to born, Oline i ekteskap med kona, og Andreas utanfor ekteskap etter at kona var død.Hilsen Knut R Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.