Gå til innhold
Arkivverket

[#8797] etterlyser familie på to sider


Gjest trond vegar myhrrusten martinsen
 Del

Recommended Posts

Gjest trond vegar myhrrusten martinsen

Hei igjen Jeanette . Noen fler opplysninger har jeg å komme med nå . Farfar ,Kristian lofthus Brekke . Farmor ,Hanna . Hannas barn i aldersrekkefølge eldst først .1 Agnes . Min Tante 2 Torleif . Min onkel døde ca 19863 Anders . Min avdøde onkel 4 Karl . Min onkel 5 Asbjørn . Min far1 & 2 Hannas barn med mann jeg ikke vet navnet på . 3,4 & 5 . Kristians barn med Hanna . 3,4&5 er født fra ca 1935 til 1940 . 1&2 er født før 3,4 & 5Håper dette kan hjelpe deg litt mer . Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeanette Kleve

Hei igjen....Dette hjalp KJEMPE MYE!!!!!!! Barn nr. 2 Thorleif Dahl(d.1989) gift med Ruth Rønning. Det er min bestefar!!Ta kontakt med meg på mail: jeanette.kleve@tine.noKjempe klem fra Jeanette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trond vegar myhrrusten martinsen

Hei igjen jeanette jeg vil sende deg en mail i morgen fra kurset ,så får vi vel finne ut en måte å prates på senere . Hilsen Trond .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.