Gå til innhold
Arkivverket

[#8826] Min oldemor - Elinor Gregersen


Gjest Trine Lise Wiik
 Del

Recommended Posts

Gjest Trine Lise Wiik

Hei, Jeg søker etter min oldemor Elinor Gregersen. Født:12 feb 1897 (98) i Moss. Etter at hun hadde gitt 'liv' til min bestefar og hans tvilling bror,( de var en egget) Reiste hun til Oslo! Min bestefar ble adoptert bort. Er blitt fortalt at hun giftet seg der , men jeg fant henne hos mormonernes søk. Hun døde i Washington Des. 1993. Er det noen som kan hjelpe meg med de bitene som jeg ikke finner vil jeg være meget takknemelig.P.S Søker også etter min oldefar . Født : Karl Andresen 19/9. 1891. Kristiania. (var pleiesøn i Moss )Han døde som Karl Johan Hvistendahl 15/4 1966 i Moss. Takker for alt av hjelp ! Trine lise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei Trine Lise! Når ble bestefaren din født? Og, hva skjedde med hans tvillingbror? (evt. hva het han??) Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trine Lise Wiik

Hei Laila!Min bestefar heter Sigur Andersen og er født:13/3 1916. Desverre så døde han 15/4 1996.Hans tvillingbror het Karl Gregersen. Han dødde også ikke så lenge etter min bestefar (ca 1-2 år etter)Bestefar ble som nevnt adoptert bort, men hans bror vokste opp hos sine besteforeldre Axel og Julie Gregersen. (Elinor`s foreldre) Bestafar og Karl møtte hverande første gang da de var 16 år gammle,og de bodde i samme by !!! Er utrolig glad for all hjelp. Trine lise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...
Gjest turid gregersen

Hei Trine Lisejeg tror jeg sitter på en hel masse opplysninger du er interesert i Jeg har sendt deg en sms, kan du ta kontaktTurid Gregersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.