Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Evy Sander Meling

[#8850] Til Berit Knudsen

Recommended Posts

Gjest Evy Sander Meling

Hei Berit.Vi har tidligere hatt kontakt her i debattforumet om forfedre og etterkommere av Peder Broch Petersen f. 18/7 1824 i Tjøtta. Jeg lurer på om du har opplysninger om evt. etterkommere av sønnen Edvard Andreas O.Pedersen som emigrerte til Amerika ?Mvh Evy bjmeling@online.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Edvard Andreas Oluf Pedersen f. 18/2 1856, gift 8/7 1894 Nesna med Jensine Randine Jørgensdatter f. 18/6 1874 Stokhaug grd. Nesna fikk en datter Alvilde Bergliot Pettersen f. 10/4 1896 Nesna. Jeg har ikke andre barn etter han. Alvilde ble gift i Amerika med Ole Petter Johansen)Hubred f. 1/7 1885 Hubred grd. i Kolbu, V.Toten. Emigrasjon fra Christiania 18/11 1892 med D/S Montebello til Halifax Canada, Anne Hubred 32 år gift f. V.Toten og 1 barn Ole Hubred 7 år, de hadde free pass? .Jeg vet ikke hvem Anne Hubred var, for foreldrene til Ole var Johan Petter Martinsen f. 10/3 1860 Gran eie V.Toten gift 20/8 1880 Ås krk. V.Toten med Klara Oleana Simensdatter. Klara døde 4/6 1888 av difteri på Hubred gård.Ole og Alvilde fikk datteren Clara Irene Hubred som ble gift med en hr. Domine. De igjen fikk datteren Lisa Domine (hun er vel i 20-30 årene). Jeg sender deg deres emailadresse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Evy Sander Meling

Tusen takk for god hjelp Berit.Mvh Evy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.