Gå til innhold
Arkivverket

[#8850] Til Berit Knudsen


Gjest Evy Sander Meling
 Del

Recommended Posts

Gjest Evy Sander Meling

Hei Berit.Vi har tidligere hatt kontakt her i debattforumet om forfedre og etterkommere av Peder Broch Petersen f. 18/7 1824 i Tjøtta. Jeg lurer på om du har opplysninger om evt. etterkommere av sønnen Edvard Andreas O.Pedersen som emigrerte til Amerika ?Mvh Evy bjmeling@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Edvard Andreas Oluf Pedersen f. 18/2 1856, gift 8/7 1894 Nesna med Jensine Randine Jørgensdatter f. 18/6 1874 Stokhaug grd. Nesna fikk en datter Alvilde Bergliot Pettersen f. 10/4 1896 Nesna. Jeg har ikke andre barn etter han. Alvilde ble gift i Amerika med Ole Petter Johansen)Hubred f. 1/7 1885 Hubred grd. i Kolbu, V.Toten. Emigrasjon fra Christiania 18/11 1892 med D/S Montebello til Halifax Canada, Anne Hubred 32 år gift f. V.Toten og 1 barn Ole Hubred 7 år, de hadde free pass? .Jeg vet ikke hvem Anne Hubred var, for foreldrene til Ole var Johan Petter Martinsen f. 10/3 1860 Gran eie V.Toten gift 20/8 1880 Ås krk. V.Toten med Klara Oleana Simensdatter. Klara døde 4/6 1888 av difteri på Hubred gård.Ole og Alvilde fikk datteren Clara Irene Hubred som ble gift med en hr. Domine. De igjen fikk datteren Lisa Domine (hun er vel i 20-30 årene). Jeg sender deg deres emailadresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.