Gå til innhold
Arkivverket

[#8864] Morten Nilsson og Kari på Langland i Flå, Melhus


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Morten Nilsson, fødd kring 1746, gifte seg i Melhus 25.6.1778 med Kari Pedersdotter, fødd kring 1754. Dette paret var gardbrukarar på Langland i Flå sokn, Melhus, men var i 1801 komne på kår same staden.Er det nokon som har lokale kunnskaper om ættene i Melhus, evetuelt tilgang på ei bygdebok? Eg mistenker Morten og Kari for å vera foreldri til ei Mali Mortensdotter, fødd i 1778 eller 1779 og som flytte til Luster i Sogn!Vonar på hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håvard Ler

Hei! Fant Morten og Kari i bygdeboka for Flå under Langlandsekra. De hadde 11 barn, men ingen ved navn Mali. Den eldste, som var født i 1779, het Berit.Vet du med sikkerhet at Mali kom fra Flå? I såfall kan jeg kikke litt mer etter henne.Jeg har også kirkeboka, og kan ta en titt der.Mvh Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Takk til deg, Håvard, for raskt svar. Eg er vonbroten over at ikkje Morten og Kari på Langlandsekra hadde ei dotter Mali, men eg set pris på at du er viljug til å sjekka kyrkjeboki.Den Mali Mortensdotter som eg leiter etter, hadde truleg ei mor som heitte Kari Pedersdotter, so namnekombinasjonen på Langlandsekra var 'perfekt'. Problemet er at me ikkje veit sikkert nett kvar Mali var fødd, berre at ho var fødd i 1778 eller 1779, truleg i Sør-Trøndelag eller på Nordmøre.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.