Gå til innhold
Arkivverket

[#8879] Startsiden er borte.


Gjest Kari Thingvold
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Thingvold

Jeg får meldingen 'Unhandled Exception: File not found ingen '.Den nederste delen 'Meny ordna etter:...' fungerer. Jeg bruker Internett Explorer 5.0. Hva kan ha skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Thingvold

Jeg var i Arkivforum da jeg registrerte temaet, men innlegget havnet i Brukerforum. Jeg har tidligere hatt samme problem i med nytt tema til Brukerforum. I rettemodus viste deg seg at temaet ville havne i Arkivforum. Jeg prøvde flere ganger, og til slutt lot jeg være å sende innlegget. Et par dager senere gikk det greit.En feil til. Da jeg laget det første innlegget og kom i 'rettemodus' havnet 1. avsnittet av innlegget mitt i overskriften. Jeg la inn en eksta blank linje øverst og da gikk det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det er ikkje alt ein hugsar på, men no er også digitalarkivet.no/arkivverket retta slik at du kjem dit du skal. Det kan rett nok henda at det ikkje synest slik. Men då er det fordi du hentar frå cache mos deg sjøl eller oss. Så snart eg rekk på det skal eg restarta tenaren og då burde alt fungera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.