Gå til innhold
Arkivverket

[#8914] Må jeg gi opp?


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Jeg har i lengre tid prøvt å finne ut hvor det ble av Mons Andreas Larsen f. 26. sept. 1846 i Manger gift 30. juni 1872 med Ingebor Hansdtr. fra Vigedal i Rorgaland. Barn Mathilde Helen født 20. april 1873 døpt i Korskirken i Bergen 2. juni 1873. Mathilde Helen hadde følgende faddre: Berntine Ritscher Angeliqve Schanke Alfred Trumpy Anders Bull Herman D. JohnsenKan noen hjelpe meg med evn å finne ut hvor det ble av Ingebor og Mons Andreas og datteren Mathilde Helen. Kan de ha emigrert til? Finnes det tilgjengelige folketellinger for bl.a. USA etter 1880? Den øverste av faddrene er det jeg har en annen debatt om og jeg har funnet henne og hennes familie i Bergen og det var henne Ingebor var i tjeneste hos før hun giftet seg med Mons Andreas. Håper på hjelp som kan gi meg en ledetråd videre i mitt arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.