Gå til innhold
Arkivverket

[#8931] Lardal/Vestfold


Gjest Hege Dåpan
 Del

Recommended Posts

Gjest Hege Dåpan

I Lardal bygdbok 3 s.269 u/N. Hjerpeland står det; Niels Olsen br.1760-80 f.ca.1725, kom fra Gåserud, sønn av Ole Mellem Gåserud. Jeg har travet Gåserud-sidene opp og ned men kan ikke finne noe om denne Ole. Er det noen andre som har de samme anene eller kan gi meg et lite vink?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Hege Dåpan

Prøver å flytte dette litt opppver. Er det noen som vet noe om denne Ole Mellem Gåserud fra Lardal. Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Mathisen

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg her, men undrer meg bare på om du har lest mine innlegg under tema 8796? Det er jo greit å vite om det man pøver å bidra med, virkelig er til litt hjelp for den som spør, eller om det kanskje var vel kjent fra før, ikke sant?Vennlig hilsen Hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Nå står det ingen Gåserud Mellom i bygdeboka. Det finnes kirkebok for Lardal 1704-1725. Med litt tålmodighet går det an å lese den. Så har du 1733-1815 med bl.a. konfirmerte og døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hege Dåpan

Takk igjen, jeg får nok få tid til å ta meg en tur på biblioteket. Slik er det med denne hobbyen; det blir en jobb. Og da er det ikke lett å ha to jobber!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.