Gå til innhold
Arkivverket

[#8978] Dagny Hernæs / Hauge


Gjest Elisabeth Aarseth Langholm
 Del

Recommended Posts

Gjest Elisabeth Aarseth Langholm

Dagny Hernæs Dagny var gm med Olaf eller Olav Reinholt Hauge Håpet er at noen der ute vet hvor jeg kan finne mer om Olaf ReinholtHvis noen vetVær snill å sende meg en email daMvh Elisabeth Aarseth Langholm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Når omlag og kor skulle dette vere?Og vil du ha email, må du gje den opp i teksten. For den du oppgir for å kome inn her, er det ingen andre enn DA som ser.Eg kjenner diverre ikkje desse folka, men det er det kan hende andre som gjer. Lukke til vidare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elisabeth Aarseth Langholm

Dagny Hernæs f 1903 var gm med Olaf eller Olav Reinholt Hauge f ? Håpet er at noen der ute vet hvor jeg kan finne mer om Olaf Reinholt Hvis noen vetVær snill å sende meg en email daMvh Elisabeth Aarseth Langholm Og emailadressen min glemte jeg bettan@online.no og/eller bettan1@tiscali.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elisabeth Aarseth Langholm

Hun var født i Odalen Han aner jeg intet mer om annet enn at han var forpakter på Horperød på NøtterøyEllers , jeg beklager trykkfeilen jeg hadde i min nye emailadresse Den skal være bettan1@tiscali.noMvh Elisabeth Aarseth Langholm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.