Gå til innhold
Arkivverket

[#8993] Lurøy på Helgeland - en generell forespørsel


Gjest Carl-Otto Seljelid
 Del

Recommended Posts

Gjest Carl-Otto Seljelid

HEI!Er det noen lesere av dette forum som holder på med området Lurøy på Helgeland, spesiellt Lovund og de nærmeste øyer? Eller vet av noen som gjør det?Jeg har ingen konkrete forespørsler om slekt/navn, da dette er mer en generell forespørsel, fordi jeg ønsker å komme i kontakt med personer som holder på med undersøkelser i dette området. Men jeg vil komme tilbake til temaet.Om noen kan hjelpe, så er mailadresse: cors59@hotmail.comMed vennlig hilsen Carl-Otto Seljelid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Solfrid Kvam hole

jeg har en :Anne Petronelle Rasmusdatter født 22.04.1826,Jarvolden, Lurøy/ Helgeland Nordland. Angivelig bosatt Husby/Dønnes.Mora fra Alsøy,vidre Tømma,Onøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Noen av mine aner fra Mikkelborgslekten bodde jo på Lurøygården og Hestmona. Det strekker seg fra fogden Oluf Jenssøn Mechlenborg(1565-1626)-Oluf Olufsen Mechlenborg(1591-e.1664)-Christen Olsen Mikkelborg(f. ca 1640)-Eva Christensdatter Mikkelborg(ca 1680-1762) og hennes mann Christen Hansen(ca 1670-1744)Hans Christensen Mechlenborg(ca 1713-1766/67), Christen Hansen Mechlenborg (1749-1729) som ble gift med Marit Jacobsdatter. De flyttet til Selvær i Træna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.