Gå til innhold
Arkivverket

[#9033] Flere grupper takk!!


Gjest Nina Møller Nordby
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Møller Nordby

'Maser' litt igjen jeg. Føler at behovet er der for både 'USA' og 'Sverige' grupper. Selvsagt skal vi begrense gruppene, men disse 2 må vi da kunne få? Vi kan jo tross alt ikke søke i selve innlegget. Flere som er enige med meg? Det blir liksom for vagt å putte alt mellom himmel og jord under 'generelt'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Som bygdebokforfattar er eg ikkje heilt samd med Nina i dette spørsmålet. For meg er det eit mål å finna opplysningar oma) alle utflyttarar frå Luster kommune, uansett reisemål eller tidspunkt til og med første generasjon fødd etter utflytting. Eg kan nemna at bortimot 10,000 personar er utflytte frå Luster mellom 1730 og 1930; av dei fór 6,500 til Amerika, medan resten spreidde seg til mange kantar av Noreg og nokre få til og med til Sverige, Danmark og Tyskland, ja endå til Sør-Afrika, China, Australia og New Zealand... Og legg me til neste generasjon, vert det ganske so mange!b) alle ektefeller til dei som flytte frå Luster kommune og ektefellane til neste generasjon. Berre ektefellane til dei mange emigrantane til Amerika og borni deira syner seg å ha opphav i langt over halvparten av alle norske kommunar og prestegjeld i tillegg til store deler av Sverige og Danmark og vidare utover...!c) alle innflyttarar til Luster kommune, uansett opphav og flyttetidspunkt!Eg føler at interessante opplysningar og problemstillingar kan dukka opp nær sagt over alt, so eg er svært takksam for å kunna følgja med i eit forum som dette hjå Digitalarkivet for å unngå å måtta følgja med i mange ulike grupper! Eg er likevel med i diverse Rootsweb grupper (mellom anna Norway, Sweden, Bohuslän, Denmark, Finland og Belgium samt fleire amerikanske), for ein veit jo aldri kva som kan dukka opp, og so er ein jo fri til sjølv å stilla spørsmål...Men jo færre grupper, jo betre, og so når me fram til fleire lesarar!Men ei sak skal eg vera svært samd i: Ein lyt ha skikkeleg plass til å definera spørsmålet eller problemet i temaoverskrifti og unngå slike som 'Kan nokon hjelpa meg?', 'Må eg gje opp?' eller 'S.O.S.'!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Jeg tror de fleste som benytter seg av debattsidene her leser overskriftene til alle innlegg, ikke bare bestemte grupper. Fordelen med gruppeinndeling blir da først og fremst at man kan gå inn for å studere eldre innlegg i de områdene man er interessert i (jeg sjekker stadig 'Vestfold' for å se om det er noen innlegg jeg har oversett). Jeg er tilhenger av flere grupper dersom følgende punkter er oppfylt:1. Det er mulig å se alle tema i én liste (slik som nå). 2. Det blir mulig å kategorisere et tema under flere kategorier, 3. Det blir obligatorisk å velge en/flere kategorier for nye innlegg (inkl. kategorien diverse/generelt el. l.).Dermed skal det være mulig å finne et bestemt innlegg om emigranter fra Luster i flere kategorier, slik som 'Sogn og Fjordane', 'Emigranter', 'USA', etc. Ulempen er at det krever mer jobb ved innlegging av nye tema. Vel anvendt tid dersom det er det som skal til for å få svar på spørsmålet er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Dette er ein fåfengd diskusjon om målet er å få meg til å gjera noko med systemet. Det gjer eg ikkje. Grunnen er enkel; så snart eg har gjort noko startar ein ny diskusjon om korleis det burde vera. Det må nok ta det som det, eller rettare som eg synest det burde vera. Eg har i eit tidlegare innlegg fortalt kva forandringar eg kunne tenkja meg å gjera.Eg kan vera utoleleg arrogant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Jeg tåler din arroganse, Jan :-)Mitt poeng var for øvrig ikke at det burde opprettes flere grupper, men at det ikke er hensiktsmessig med flere grupper dersom det ikke samtidig gjøres flere endringer i systemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.