Gå til innhold
Arkivverket

[#9066] Slekter fra Rakkestad og Aremark i Østfold


Gjest Jørn Herstad ( j.hersta@frisurf.no )
 Del

Recommended Posts

Gjest Jørn Herstad ( j.hersta@frisurf.no )

Kan noen hjelpe meg med mine aner på Rakkestad og Aremark.Min tipp-oldeforeldre var ANDERS OLSEN ØDEGÅRDen Lewernæs på Rakkestad f.1832 og ANNE MARIE OLSDATTER ....?... f.1836 på Aremark. De fikk seks barn ;1) Anne R...?... Andersdtr. Ødegård(en) f.18562) Maren Andersdtr. Ødegård(en) f.18583) Oline Andersdtr. Ødegård(en) f.18594) * Hans Andersen Ødegård(en) f.18615) Johannes Andersen Ødegård(en) f.18646) Osvald Andersen Ødegård(en) f.1877 * Min oldefar HANS ANDERSEN ØDEGÅRD ble gift med ; KARLOLINE JØRGINE....?.... fra Aremark f.1858. De flyttet til Sarpsborg og han jobbet på cellulose´n - de fikk også seks barn ;1) Anders Hansen Ødegård f. 18882) Johannes Hansen Ødegård f. 18903) Annette Hansen Ødegård f. 1892. Til Oslo4) Ingrid Hansen Ødegård f. 1895.( Min MORMOR!)5) Ole Hansen Ødegård f. 18966) Johanne Hansen Ødegård f. 25.03.1898 Vet noen - noe omkring disse slekter, er jeg takknemlig for kontakt.Mvh. Jørn fra Drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Gjest Torunn Cathrine Ludvigsen

Martha Østensvig og Anna Sønstegaard har skrevet bøker om slekter i disse områdene.Anna Sønstegaard : Skyldfolk gjennom tre århundrer. Martha Østensvig: 'Gamle slekter i Øyer og aremark' 2 bindTorunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.